“ریحانه پارسا” در ابتذال روی تتلو را کم کرد/ عکس

ریحانه پارسا تصویری را از خود با یک خالکوبی عجیب و غریب بر روی دستش منتشر کرد.

“ریحانه پارسا” در ابتذال روی تتلو را کم کرد/ عکس
کد خبر : ۶۵۹۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، ریحانه پارسا بازیگری که از ایران مهاجرت کرده است و در فضای مجازی به هر کاری برای جلب توجه دست می زند این بار تصویری از خود با خالکوبی عجیب و غریب بر روی دستش منتشر کرد.

"ریحانه پارسا" در ابتذال روی تتلو را کم کرد

چرا به خندوانه دعوت شد؟

پرسش این است که ریحانه پارسا زمانی که در ایران بود و فقط یک سریال بازی کرده بود چرا به برنامه پربیننده آن زمان تلویزیون «خندوانه» دعوت شد؟ که بگویید من اینجوری فکر می‌کنم و هر چه کرده‌ام قبلا به آن فکر کرده‌ام و…!

در فضای مجازی هم هرچه وجود دارد از همین برنامه‌ها و گفتگوهاست تا بعد به مرحله لایو گذاشتن در اینستاگرام می‌رسند. پرسش این است چرا با یک حضور بسیار ساده در یک سریال و یک فیلم او را در جایگاهی قرار دادند که انگار تاریخ سینما وتلویزیون این کشور به قبل از او و بعد از او تقسیم شده است؟

چرا یک پلتفرم اینترنتی برنامه‌ای با اجرای اشکان خطیبی (بازیگر، موزیسین، نوازنده و…) تولید کرد که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی را مقابل مخاطب گذاشتند تا از آشنایی و چگونگی ازدواج، زندگی مشترک و… به بینندگان اطلاع‌رسانی کنند!

مگر آن‌ها که هستند و چه کارنامه‌ای دارند که بگویند چه اتفاقاتی در این مدت یک، دو ماه بعد از ازدواج داشته‌اند و مردم چه گفته‌اند و شما چه؟ کدام یک از شما مهربانتره؟ کی پیشنهاد ازدواج رو داد؟ کی در اینستاگرام بیشتر می‌چرخه؟ کی باسوادتره؟ کی حسودتره؟ کی فضولتره؟ پرخورتره؟ معروفتره؟ و…! اصلا این زوج گرامی غیر از حاشیه ازدواج مدل کودک همسری چه سابقه هنری دارند و چه کرده‌اند که به چنین جایگاهی ارتقا یافتند؟

کد خبر : ۶۵۹۷۸
0
۰
ارسال نظر