رکورد شکنی عجیب “دختر هویجی” در توئیتر با 21 سال سن!

سارا عرب‌زاده، معروف به دختر هویجی یا قورباغه ای ۲۱ ساله و جویای کار، ویدئویی ساخته که در ۴۸ ساعت دو میلیون بازدید خورده است!

رکورد شکنی عجیب “دختر هویجی” در توئیتر با 21 سال سن!
کد خبر : ۱۴۵۶۵۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از اعتمادآنلاین، سارا میخواست کاری در حوزه گرافیک پیدا کند، اما چندین پیشنهاد مختلف، از اینفلوئنسر شدن گرفته تا کار در بازار و فروش و مانند آن به او پیشنهاد شده، از اسامی بسیار بزرگ در فضای کسب و کار گرفته تا آدم‌های سیاسی و حتی استادانش در دانشگاه این روزها می‌خواستند برای او کاری بکنند.

این هم قدرت شبکه اجتماعی است و هم خلاقیت خود سارا، اما به نظر می‌رسد فاکتورهای دیگری هم دخیل است.

مثلا سارا خودش اعتقاد دارد که به خاطر حال و هوای این روزها مردم مهربان‌تر شده‌اند و خیلی‌ها دوست دارند هر کاری از دست‌شان بر می‌آید برای دیگران انجام دهند.

شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر روی خوشش را به سارا نشان داده، این مسأله برای خودش هم جای سوال و تعجب و اضطراب و استرس بود، با این حال، سارا توانست با همان ویدئو کوتاه کار پیدا کند.

خیلی‌ها بعد از دیدن این روی خوش به سارا، درخواست کارشان را زیر توییت سارا نوشتند تا اگر کسی می‌تواند برای آنها هم کار پیدا کند.

همین تمنا باعث شد که سارا یک کانال تلگرامی هم ایجاد کند تا برای دیگرانی که دنبال کار می‌گردند تبلیغ درست کند و امکانی برای وصل شدن آدم‌ها به یک دیگر.

کد خبر : ۱۴۵۶۵۷
0
۰
ارسال نظر