رکورد شکنی خانم خواننده در تور کنسرت هایش!

«بیانسه» بالاخره پس از سال ها انتظار به صحنه اجرای زنده بازگشت و تور کنسرت «رنسانس» خود را با اجرا در کشور سوئد آغاز کرد.

رکورد شکنی خانم خواننده در تور کنسرت هایش!
کد خبر : ۱۷۴۳۹۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- «بیانسه ژیزل نولز کارتر»مشهور به ملکه بی، تور کنسرت «رنسانس» را در حالی آغاز کرد که پیش بینی میشود این تور با فروش ۲.۱ میلیار دلار به پردرآمدترین تور تاریخ تبدیل شود.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،درآمد ۱۰ رقمی بالقوه ملکه بی از دو حوزه اصلی خواهد بود فروش بلیت و کالاهای جانبی.

با در نظر گرفتن میانگین قیمت بلیت ها در ۵۷ اجرا، میزان فروش ناخالص بلیتهای کنسرت حداقل ۷۵۲ میلیون دلار و حداکثر ۲.۴ میلیارد دلار برآورد شده است.

در بخش فروش کالاهای جانبی نیز با فرض فروش ۳۰۰ هزار قلم کالا با قیمت متوسط ۱۰۰ دلار میتوان تخمین زد درآمدی حدود ۱۷۱ میلیون دلار حاصل شود که اگر ۸۰ درصد از فروش این کالاها به بیانسه برسد، از بابت آنها حدود ۱۳۶.۸ میلیون دلار درآمد خواهد داشت.

حتی اگر درآمد او از فروش بلیت را متوسط ارقام بالا در نظر بگیریم او همچنان با اختلاف زیاد برگزارکننده پردرآمدترین تور تمام دوران خواهد شد.

این رکورد در حال حاضر متعلق به «التون جان» است که از تور «جاده آجر زرد خداحافظی» خود از ۲۹۳ کنسرت بین سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ مبلغ ۸۵۳ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

درآمد ناخالص بیانسه از آخرین تور او با نام «آن د ران » در سال ۲۰۱۸ به همراه جی ،زی، شریک زندگی اش ۲۵۴ میلیون دلار بود.

تور «رنسانس این خواننده از ۱۰ مه در سوئد آغاز شد.

بیانسه ۸ ژوئیه به تورنتو میرود و پس از آن در شهرهایی مانند «فیلادلفیا شیکاگو، آتلانتا لس آنجلس و زادگاهش هیوستون» به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

بیانسه اخیرا دادخواستی به دادگاه مالیاتی ایالات متحده ارائه کرد تا بدهیهای مالیاتی سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ او را مجددا محاسبه
کنند.

کد خبر : ۱۷۴۳۹۴
0
۰
ارسال نظر