رژیم لاغری “ادل” که با کمک آن ۴۵ کیلو کاهش وزن داشت

ادل خواننده مشهور، با کاهش وزن خود تغییر بزرگی را تجربه کرد. ما جزییات رژیم غذایی او را در این مطلب برای شما گردآوری کرده‌ایم.

رژیم لاغری “ادل” که با کمک آن ۴۵ کیلو کاهش وزن داشت
کد خبر : ۱۰۴۸۶۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - به گفته ادل کاهش وزن زندگی او را تغییر داد. این ستاره معروف در سال ۲۰۱۲ با خداحافظی از سیگار، مشروبات الکی و شیرینی شروع به کاهش وزن کرد‌.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، او می گوید که سال‌ها با اضافه وزن و انتقاد مردم دست و پنجه نرم می کرده است. او در نهایت با کشف رژیم غذایی Sirtfood به وزن دلخواه خود رسید.

رژیم لاغری ادل که با کمک آن ۴۵ کیلو کاهش وزن داشت

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این رژیم غذایی بدانیم آورده شده است:

رژیم غذایی Sirtfood توسط آیدان گوگینز و گلن ماتن در سال ۲۰۱۷ انتشار پیدا کرد. کلیدی که این رژیم غذایی را هدایت می شود، پلی فنول ها هستند. پلی فنول ها بیشتر در میوه ها، سبزیجات، چای و کاکائو یافت می شوند.

پلی فنول ها پروتئین های سیرتوئین را فعال می کنند که تعدادی از عملکردهای بدن از جمله متابولیسم، التهاب و طول عمر را تنظیم می کند. این رژیم غذایی به دو مرحله تقسیم می شود:

رژیم لاغری ادل که با کمک آن ۴۵ کیلو کاهش وزن داشت
۱- مرحله اسموتی سبز

برای سه روز اول، شما به ۱۰۰۰ کالری در روز نیاز دارید که شامل سه اسموتی سبز و یک وعده غذایی است که صرفاً بر روی غذاهای فعال شده با سیرتوئین متمرکز شده است.

سپس از روز چهارم تا هفتم کالری دریافتی روزانه خود را به ۱۵۰۰ کالری افزایش خواهید داد. طبق همین اصل دو اسموتی سبز و دو وعده غذایی مصرف خواهید کرد.

برای کاهش وزن می توانید سبزیجات سبز رنگی مانند کلم، جعفری، اسفناج و همچنین کرفس، سیب، زنجبیل و لیمو را به اسموتی سبز سالم خود اضافه کنید.

رژیم لاغری ادل که با کمک آن ۴۵ کیلو کاهش وزن داشت
۲- مرحله خودداری

برای دو هفته آینده، مصرف اسموتی سبز خود را به یک وعده در روز کاهش می دهید و وعده های غذایی خود را به سه وعده افزایش می دهید.

هر وعده غذایی باید حاوی غذاهایی باشد که سیرتوئین ها را فعال می کند. مهم تر از همه، شما می توانید کالری شماری استرس زا و دردسرساز را در این مرحله متوقف کنید.

میوه ها و سبزیجاتی اعم از کلم، جعفری، پیاز، فلفل قرمز تند، کرفس، زغال اخته، توت فرنگی، خرما در این دوره توصیه می‌شود.
نوشیدنی‌ها: قهوه، ماچا، چای سبز
گیاهان و ادویه جات: سویا، زردچوبه، فلفل دلمه ای
سایر مواد: گردو، شکلات تلخ ۸۵%، روغن زیتون، ماهی قزل آلا

رژیم لاغری ادل که با کمک آن ۴۵ کیلو کاهش وزن داشت
برای اینکه از یک نوع غذا خسته نشوید، گاهی اوقات می توانید به جای توت فرنگی و زغال اخته از میوه هایی مانند تمشک و توت استفاده کنید و به جای گردو، بادام زمینی یا پسته را به عنوان یک میان وعده عالی در برنامه غذایی خود قرار دهید.

اگرچه تحقیقات زیادی وجود ندارد که ارتباط بین کاهش وزن و مصرف غذاهای حاوی سیرتوئین را تایید کند، اما ثابت شده است که این رژیم بسیار موثر است. شما با این رژیم در یک هفته حدود ۴ کیلوگرم کاهش وزن خواهید داشت.

کد خبر : ۱۰۴۸۶۸
0
۰
ارسال نظر