رو شدن دست نماینده مجلس هنگام دیدن فیلم مستهجن!

گروهی از نمایندگان زن حزب محافظه‌کار از جانسون شکایت کردند که یکی از نمایندگان هم‌حزبی آنها در پارلمان مشغول تماشای فیلم پورن بوده است.

رو شدن دست نماینده مجلس هنگام دیدن فیلم مستهجن!
کد خبر : ۸۶۳۱۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از یورونیوز؛ رسانه‌های بریتانیایی گزارش داده‌اند که گروهی از نمایندگان زن حزب محافظه‌کار عصر دوشنبه نیز با کریس هیتون هریس، مسئول امور انضباطی پارلمان این کشور ملاقات و در خصوص این نماینده مرد که نامش فاش نشده گفتگو کرده‌اند.

دفتر کریس هیتون با تایید این مطلب طی بیانیه‌ای اعلام کرده که این رفتاری کاملا غیرقابل قبول است و حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: آبروریزی بزرگ ازدواج سوم "نماینده مجلس"

هنوز مشخص نیست که نماینده مذکور چه کسی بوده اما تنها این نکته فاش شده که او یک عضو حزب محافظه‌کار در پارلمان بریتانیا است. آنطور که رسانه‌های بریتانایی منتشر کرده‌اند این نماینده در طول یکی از جلسات پارلمان در گوشی تلفن همراه خود مشغول تماشای فیلم پورن بوده است.

ابعاد گسترده موضوع زن‌ستیزی و رفتار نامناسب جنسی در پارلمان بریتانیا

در همین رابطه روز چهارشنبه کارولین لوکاس، رهبر حزب سبز از بوریس جانسون با اشاره به این مطلب خطاب به نخست وزیر این کشور گفت: «پنجاه و شش عضو این مجلس به دلیل آزار جنسی تحت بازجویی قرار دارند و این شامل سه عضو کابینه شما هم می‌شود.»

بوریس جانسون در پاسخ گفت: «آزار و اذیت جنسی حتما امری غیرقابل تحمل است و در حال حاضر نمایندگان رویه‌ای دارند که می‌توانند بر مبنای آن این مسائل و مشکلات را به اطلاع مقام‌های پارلمان برسانند. هرچند این مسئله دلیلی برای اخراج افراد نیست.»

کد خبر : ۸۶۳۱۴
0
۰
ارسال نظر