رونمایی “الناز شاکردوست” از چهره باورنکردنی مادرش/ عکس

الناز شاکردوست بعد از سالها عکسی دو نفره را با مادرش که هیج شباهتی به او ندارد به اشتراک گذاشت.

رونمایی “الناز شاکردوست” از چهره باورنکردنی مادرش/ عکس
کد خبر : ۶۹۸۱۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، الناز شاکردوست سوپراستار مطرح ایرانی و کاملا بی حاشیه در اینستاگرامش تصویری را زا خود به همراه مادرش که به هیچ عنوان شباهتی به او ندارد منتشر کرد.

النازشاکردوست و مادرش

پشیمانی بهنوش بختیاری از بازی‌نکردن در یک سریال مشهور

بختیاری با اشاره به تصاویری از این دو مجموعه که در نمایشگر استودیوی برنامه پخش می‌شد اظهار کرد: اتفاقاً لوکیشن این سریال‌ها همان خانه معروف «خانواده محترم آقای رجبی» بود که در تیتراژ پایانی سریال‌ها می‌آمد و تبدیل به ضرب‌المثل شده بود. بعدها در مجموعه‌هایی مثل «مجید دلبندم»، «دنیای شیرین» و «نوعی دیگر» هم از این لوکیشن استفاده شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: در ادامه و در سال ۱۳۸۰ به سریال «زیرآسمان شهر» می‌رسیم که در زمان خودش خیلی پرمخاطب بود. شاید برایتان جالب باشد که قرار بود من به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشته باشم اما پشیمان شدم و قبول نکردم. یکی از افسوس‌های زندگی من همین تصمیم است.

بختیاری درباره دلیل این تصمیم توضیح داد: راستش در آن زمان هنوز طنزهای نود شبی در تلویزیون جا نیفتاده بود. من هم با خودم می‌گفتم امکان ندارد که شما بتوانید نود قسمت را به صورت هر روزه کار کنید و احتمالاً بعد از یک ماه کار به پایان می‌رسد.

به هر حال در ابتدای فعالیت کاری خودم بودم و نگرانی‌هایی داشتم اما دیدم که نه‌تنها «زیر آسمان شهر» در نود قسمت تولید و پخش شد بلکه از پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های تلویزیون شد و سری دوم و سوم آن هم ساخته شد. البته قسمت اول آن کیفیت بالاتری داشت.

وی افزود: حتی افسردگی پدر من در آن سال‌ها با دیدن همین سریال بهبود پیدا کرد. مردم هم همچنان با شخصیت‌های آن از جمله خشایار مستوفی خاطره دارند.

کد خبر : ۶۹۸۱۰
0
۰
ارسال نظر