روایت تلخ پاریس هیلتون از مورد آزار قرار گرفتن در نوجوانی!

پاریس هیلتون در کتاب خاطراتش فاش کرد که در ۱۵ سالگی ۲ بار مورد تجاوز قرار گرفته است

روایت تلخ پاریس هیلتون از مورد آزار قرار گرفتن در نوجوانی!
کد خبر : ۱۵۳۴۳۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ پاریس هیلتون قبلاً در مستند زندگینامه خود This Is Paris که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، در مورد سوء مصرف مواد خود در گذشته صحبت کرده بود.

در این مستند، او در مورد آزار وحشتناکی که در «پروو کانیون» مدرسه اش در یوتا و سایر مراکز درمانی مختلف که در نوجوانی به آنجا فرستاده شده بود، صحبت کرد.

پاریس همچنین با سایر همکلاس های قدیمی خود ارتباط برقرار کرد تا تجربیاتش را در این فیلم مورد بحث قرار دهد.

ماجرای پاریس هیلتون در 15 سالگی چیست؟

اکنون، این سلبریتی در کتاب خاطراتش که قرار است در ۲ مارس به بازار عرضه شود، دوران تاریک سال‌های نوجوانی‌اش را به یاد می‌آورد. پاریس قبل از انتشار کتاب خاطرات خود با جزئیات بیشتری در مورد دوران کودکی سختش صحبت کرد.

او در مصاحبه ای قبل از انتشار کتاب، فاش کرد که یک سال قبل از فرستادن به «پروو کانیون»، در سن ۱۵ سالگی، در معرض دو مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

پاریس گفت: «من دختر جوانی بودم و معلمم زیادی به من نزدیک شد. او از یک دختر جوان سوء استفاده کرد و این چیزی بود که من تا سال ها، آن را به خاطر نداشتم. او همیشه تلفنی با من صحبت کرده و با من معاشقه می کرد».

پاریس به یاد آورد که معلمش او را به ماشینش در بیرون خانه خانواده اش برد و او را بوسید. اما، وقتی پدر و مادرش نزدیک شدند، او ترسید. این سلبریتی گفت شرمنده است که در مورد آن با خانواده صحبت نکرده است.

پس از این حادثه پاریس را فرستادند تا با مادربزرگش در پالم اسپرینگز زندگی کند، اما آخر هفته ها به لس آنجلس بازمی گشت تا با دوستانش به مرکز خرید بروند و وقت بگذراند.

پاریس توضیح داد که او و دوستانش بیشتر آخر هفته‌ها این کار را انجام می‌دادند و به پسرهای بزرگ‌تر شماره پیجرشان را می‌دادند.

مهمانی شوم

به‌ویژه روزی بود که آن‌ها پاریس و دوستانش را به خانه‌شان دعوت کردند و به آنها الکل دادند.

پاریس گفت که قبلاً مشروب نخورده بود، اما به یاد آورد که مردی او را تشویق به نوشیدن کرد.

پس از یک یا دو جرعه، او بلافاصله با این احتمال که روهیپنول (داروی تجاوز) به او داده شده، احساس سرگیجه و گیجی کرد.

او به یاد می آورد که برای چند ساعت به خواب رفته بود، اما وقتی از خواب بیدار شد می دانست که چیزی درست نیست. پاریس گفت: «من آن مرد را به یاد آوردم. من تصویری از او بالای سرم دارم که در گوشم زمزمه می کرد: خواب می بینی، تو خواب می بینی.»

پاریس هیلتون توضیح داد که مانند تجربه آزار معلمش، این تجاوز هم به او حس شرمساری داده است.

کد خبر : ۱۵۳۴۳۸
0
۰
ارسال نظر