روایت بازیگر زن مشهوری که پس از سکته مغزی از هالیوود اخراج شد!

شارون استون بازیگر مشهور سینما در مصاحبه اخیر خود فاش کرده است که هالیوود هنوز 20 سال پس از سکته مغزی او را نادیده می‌گیرد.

روایت بازیگر زن مشهوری که پس از سکته مغزی از هالیوود اخراج شد!
کد خبر : ۱۷۸۸۱۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - شارون استون بازیگر 65 ساله اعتراف کرده است که پس از سکته مغزی که بیش از دو دهه پیش تجربه کرد مورد بی‌مهری هالیوود قرار گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ستاره 65 ساله فیلم «Basic Instinct» در سال 2001 پس از خونریزی مغزی که 9 روز به طول انجامید به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

ترس از سلامتی او را مجبور کرد به مدت دو سال از صفحه نمایش نقره‌ای دور شود. این دو سال به زودی به یک استراحت بسیار طولانی‌تر و ناخواسته و نهایتا بازنشستگی زودهنگام تبدیل شد.

او در مصاحبه اخیر خود گفت: «هفت سال بعد به طور کامل بهبود یافته بودم. با این حال آن زمان دیگر شغلی نداشتم. در ابتدا نمی‌خواستم به کسی بگویم.

صنعت هالیوود اینطور است که اگر مشکلی برایت پیش بیاید، دیگر تنها هستی. من دیگر شغلی نداشتم. من در مقطعی از زندگی‌ام یک ستاره بزرگ در سینما بودم.»

شارون استون بازیگر سابق صنعت هالیوود در 65 سالگی شارون استون بازیگر سابق صنعت هالیوود در 65 سالگی

خانم بازیگر نامزد اسکار از هالیوود اخراج شد!

شارون استون زمانی پس از بازی در نقش اصلی فیلم کازینو در سال 1996 نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. به گزارش وقت صبح برای مدت‌ها در دهه 90 شارون به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران خانم هالیوود می‌شد.

این بازیگر گفت که پروژه‌هایی که پس از سکته مغزی به او پیشنهاد می‌شد به هیچ وجه مشابه قبل نبود.

در سال 2019 نیز این خانم بازیگر اعتراف کرده بود که به دنبال ترس از سلامتی «همه چیز خود را از دست داده است». شارون استون در مصاحبه خود در آن زمان گفت:

«من جایگاهم را در این تجارت از دست دادم. من یکی از داغ‌ترین ستاره‌های سینما بودم. من و خانم پرنسس دایانا خیلی معروف بودیم. او مرد و من سکته کردم. ما فراموش شدیم.»

پس از سکته مغزی، استون در فیلم هایی مانند «Catwoman»، «Lovelace» و «The Laundromat» بازی کرده است.

با این وجود او از زمان عوارض سلامتی‌اش نامزد جایزه اسکار یا گلدن گلوب نشده است.

کد خبر : ۱۷۸۸۱۸
0
۰
ارسال نظر