رمز و راز ظاهر جوان “تام کروز” در 60 سالگی برملاء شد!

تام کروز به تازگی ۶۰ ساله شده است. با این حال به طرز باورنکردنی هنوز ظاهر جوانی دارد. راز او برای ظاهری عالی شامل یک رژیم غذایی دقیق و تمرین روتین است.

رمز و راز ظاهر جوان “تام کروز” در 60 سالگی برملاء شد!
کد خبر : ۹۶۹۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از سایت طلا، تام کروز در آخرین حضور خود در فیلم «تاپ گان: ماوریک»، بسیاری را با ظاهر جوان خود شوکه کرده است و طرفدارانش سعی می کنند بفهمند که او چگونه جوانی خود را حفظ کرده است.

این بازیگر در مصاحبه اخیرش، اشتیاق خود را به ورزش های متعدد ابراز کرد. این تنوع به او اجازه می دهد تمام بدن خود را تمرین کند.

کروز گفت: «قایق سواری در دریا، غارنوردی، شمشیربازی، دویدن روی تردمیل، وزنه زدن، کوهنوردی، پیاده روی، آهسته دویدن… من فعالیت های مختلف زیادی انجام می دهم.»

او اضافه کرد که ترکیب کار قدرتی با کاردیو مهم است: «تغییر منظم تمرینات هوازی و قدرتی با چیزی مانند شمشیربازی یا کوهنوردی، انعطاف و تعادل شما را حفظ می کند، دو مورد اول سن فیزیکی شما را کاهش می دهد»

افشاگری متخصص زیبایی از اسرار جوانی تام کروز

دکتر فاچینی یکی از متخصصان پزشکی زیبایی است و او موافق است که راهکارهای این بازیگر این است که تحرک اطراف چشم خود از جمله چین و چروک هایش را حفظ کرده است، بخش هایی مانند بین ابروها، که برای هر بازیگری که نیاز به بیان مجموعه وسیعی از احساسات دارد، ضروری است.

او در ادامه افشای اسرار ظاهر جوان تام کروز گفت که آنچه بیش از همه در مورد چهره او به چشم می خورد، بافت باشکوه، سفتی پوست و ساختار صورت است. این تاثیر را می توان با محصولات درجه یک به دست آورد، که بدون ایجاد حجم ناخواسته، استحکام و کشیدگی مورد نیاز را به صورت می دهد.

محدودیتی که تام کروز هر روز برای خود تعیین می کند ۱,۲۰۰ کالری است. او این برنامه را به شدت رعایت می کند، مگر اینکه رویداد خاصی مانند جشن یا تولد وجود داشته باشد.

در واقع، تغذیه و استراحت ۷۰ درصد از سلامتی و ظاهر خوب است. رژیم کروز بر اساس غذاهای کبابی مانند ماهی، سفیده تخم مرغ، مرغ، بلغور جو دوسر و سبزیجات همراه با حجم بسیار کمی کربوهیدرات یا غذاهای چرب و روغنی است.

کد خبر : ۹۶۹۷۸
0
۰
ارسال نظر