رمزگشایی از مرگ فجیع مرد کر و لال

مردی که برای خرید نان از روی ریل قطار در حال عبور بود در برخورد با قطار جان خود را از دست داد.

رمزگشایی از مرگ فجیع مرد کر و لال
کد خبر : ۲۱۴۷۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از رکنا؛ مدیرکل راه‌آهن آذربایجان به حادثه برخورد قطار مسافربری تهران - تبریز با یک مرد مسن در محدوده مراغه اشاره کرد و گفت: این سانحه پیش از ظهر امروز در محله پهرآباد این شهرستان روی داد و عابرپیاده واکنشی به سوت قطار نشان نداد.

محمدرضا قربانی افزود: لوکوموتیوران این قطار علاوه بر به صدا درآوردن سوت قطار، در سریع‌ترین زمان ممکن ترمز کرده اما قطار درست در وسط ریل با این پیرمرد برخورد کرده بود.

وی به اعزام اعضای کمیسیون سوانح راه‌آهن آذربایجان به مراغه اشاره کرد و افزود: آنان ابعاد مختلف موضوع را بررسی می‌کنند و روز یکشنبه پیش‌رو نیز خودم به مراغه سفر خواهم کرد.

وی از ساکنان مناطقی که راه‌آهن از محل زندگی‌شان می‌گذرد، خواست تا از روی ریل راه‌آهن تردد نکنند و در صورت اجبار برای رد شدن نیز حتما جوانب احتیاط را در نظر بگیرند؛ همچنین این افراد به گفته «قربانی» می‌توانند به ساعت عبور قطار از محل زندگی خود توجه کنند.

به نقل از منابع محلی این مرد ۶۱ ساله کر و لال بوده و صدای سوت قطار را به همین دلیل نشنیده است.

روزانه چندین قطار تبریز - تهران و ارومیه - تهران از مناطق مسکونی مراغه از جمله پهرآباد، عشرت‌آباد، میکائیل‌آباد و انزاب می‌گذرد و طول خط راه‌آهن عبوری در این مناطق به حدود ۱۰ کیلومتر می‌رسد.

خط راه‌آهن عبوری از مناطق مسکونی مراغه در طول این مسیر فاقد دیوار حائل است

کد خبر : ۲۱۴۷۵
0
۰
ارسال نظر