راز پنهان شخصیت متولدین هر ماه را بشناسید

متولدین هر ماه یک راز پنهان شخصیتی دارند که در این مطلب به آنها اشاره شده است؛ از کله شقی اردیبهشتی ها گرفته تا ماجراجویی آذر ماهی ها.

راز پنهان شخصیت متولدین هر ماه را بشناسید
کد خبر : ۵۴۶۸۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ قطعا می دانید که هر ماه ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد و به همین دلیل در این قسمت از نمناک قصد داریم ویژگی های متفاوت و راز های پنهان متولدین ماه های مختلف را به شما معرفی کنیم تا هم خودتان و هم دیگران را بهتر بشناسید.

فروردین

فروردین ماهی ها زمانی که زیر مجموعه باشند و بخواهند از کسی دستور بگیرند، اصلاً احساس خوبی ندارند. آن ها دوست دارند که کارها را به روش خودشان انجام دهند و هنگامی که این اتفاق نیفتد، لجبازی می کنند. این افراد مودی هستند و گاهی اوقات رفتار بچگانه از خودشان نشان می دهند. هنگامی که با یک مشکل مواجه می شوند، تصمیمات خوبی نمی گیرند و از تصمیم گیری عاجز هستند.

بیشتر بخوانید: تست جالب و معتبر شخصیت شناسی ویژه ازدواج

اردیبهشت

مشهود ترین رفتاری که در متولدین اردیبهشت می توانید پیدا کنید، کله شقی و لجاجت آن ها است. اردیبهشت ماهی ها کمی مادی گرا هستند. آن ها بنده آسایش و راحتی بوده و همچنین برای راحتی خود چیزهایی را خریداری می کنند که اصلا نیاز نیست.

در واقع اهل ریخت و پاش و عشق و حال هستند. معمولا برای پیشنهاد گرفتن همیشه در دسترس هستند و توصیه های خوبی دارند اما اگر می خواهید در مورد پول خرج کردن از آن ها مشاوره بگیرید، بهتر است سراغ شان نروید.

خرداد

خرداد ماهی ها بر این عقیده هستند که نباید چیزی را از روی ظاهر قضاوت کرد اما خودشان به این موضوع عمل نمی کنند و دقیقاً دیگران را با اولین نگاه قضاوت می کنند، بدون این که شخصیت او را بشناسند. عقاید کلی آن ها در مورد افراد کمی عجیب و غریب است و معمولاً باعث ایجاد حس سردرگمی و نگرانی در دیگران می شود.

تیر

تیر ماهی ها کمی مودی هستند. آن ها خیلی حساس بوده و زندگی را سخت می گیرند و شاید به خاطر همین حساسیت بیش از حد دوست داشته باشید که از آن ها فاصله بگیرید. آن ها سعی می کنند فارغ از مسائل احساسی تصمیم بگیرند اما موفق نمی شوند اما تظاهر می کنند که احساسی نیستند.

مرداد

مرداد ماهی ها افراد جذابی هستند و دوست دارند در مرکز توجه قرار بگیرند. معمولاً غرور زیادی دارند. دوست دارند که همیشه ستاره باشند و مورد تجلیل و احترام دیگران قرار بگیرند و برای رسیدن به این هدفشان هر کاری می کنند.

شهریور

متولدین شهریور ذهن تجزیه تحلیل گری دارند و به دنبال بهترین ها و ایده آل گرایی هستند. دوست دارند همه چیز را با هم تجربه کنند. از درون دیگران را قضاوت می کنند و مدام با شیطان درون خود در حال مبارزه هستند و می خواهند که یک زندگی ایده آل را برای خودشان و خانواده شان فراهم کنند.

مهر

مهر ماهی ها به دنبال صلح و آرامش هستند. آن ها معمولاً همه را راضی نگه می دارند. متاسفانه کمی زیاد از حد خودشان را در اختیار دیگران قرار می دهند و ممکن است که از آن ها سوء استفاده شود. آن ها معمولاً نمی توانند نه بگویند و از این بابت ضربه می خورند.

آبان

آبان ماهی ها کمی آماتور هستند. از طرفی در کار دیگران سرک می کشند و اهل غیبت هم هستند اما دوست دارند حریم شخصی زندگی خود را حفظ کنند. بعضی از احساسات مانند حسادت شدید خود را از دیگران پنهان می کنند. آن ها در پنهان کردن چیز های مختلف بسیار عالی عمل می کنند و فکر می کنند که همه اطرافیان شان عالی هستند. در نتیجه به آن ها حسادت می کنند و کمی به اطرافیانش مشکوک هم هستند.

آذر

آذر ماهی ها به خاطر ماجراجویی و روحیه عدالت جویانه ای که دارند معروف هستند. آن ها به ندای قلب خود گوش می دهند. اگر کسی خلاف باورهای آن ها صحبت کرده و سند و مدرک بیاورد، کمی حالت متعصبانه از خودشان نشان می دهند. آذر ماهی ها باور دارند که درست عمل می کنند و درست فکر می کنند بنابراین شنیدن عقاید دیگران برایشان سخت است و شاید در سکوت آن ها را قضاوت کنند.

دی

متولدین دی ماه افراد مسئولی هستند. آن ها شخصیت تجربی دارند. یعنی به دنبال تجربه و درس گرفتن هستند. شاید اگر کسی آن ها را به خوبی نشناسد، کمی بی احساس بداندشان. در صورتی که واقعا افراد احساسی هستند، به روابط رمانتیک اهمیت می دهند و فقط باید یک نفر قدم اول را بگذارد و یخ آنها را آب کند.

بهمن

بهمن ماهی ها کمی غیر معمول عمل می کنند و خودشان هم این موضوع را می دانند. آن ها هنگامی که صحبت از تغییرات سیاسی و اجتماعی می شود، خیلی بلندپروازانه فکر می کنند و دوست دارند ایده های بزرگ داشته باشند. به همین دلیل کمی از دیگران متفاوت می شوند. دیگران در متوجه شدن افکار پیچیده و ایده های بزرگی که در ذهن بهمن ماهی ها است دچار مشکل می شوند و همین باعث می شود که آن ها تنها تر باشند.

اسفند

اسفند ماهی ها افراد رویایی با افکار فانتزی هستند. در دنیای فانتزی خودشان غرق می شوند. آن ها از تعهد داشتن در دنیای واقعی می ترسند. همیشه نگران هستند که واقعیت با چیزی که فکر می کردند متفاوت باشد. بنابراین با وجود این که احساسی هستند اما می توانند احساسات خود را در درون شان نگه داشته و از دیگران پنهان کنند.

کد خبر : ۵۴۶۸۹
0
۰
ارسال نظر