راز ماندگاری ازدواج سلبریتی ها فاش شد

در این مقاله با اسرار مهم زندگی سلبریتی ها در زندگی خصوصیشان و ارتباط با شریک عاطفی شان آشنا خواهید شد.

راز ماندگاری ازدواج سلبریتی ها فاش شد
کد خبر : ۱۴۹۹۳۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ زوج های مشهور به خاطر نوع زندگی شان به کوتاه بودن عمر روابط عاشقانه شان مشهورند.

با این حال، سلبریتی های زیادی هم هستند که به خوبی می دانند چطور باید گرما و شادابی رابطه ی عاشقانه خود را حفظ کرد.

ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت

بیش از ۲۰ سال از آغاز زندگی مشترک ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت می گذرد و آن ها ۲ فرزند دارند که همچون خودشان در کانون توجه قرار دارند.

اما طی این مسیر برای این زوج کار ساده ای نبوده است. و گرچه بارها شایعاتی درباره ی قریب الوقوع بودن جدایی شان مطرح بوده، اما ویل اسمیت و همسرش همیشه از آن سربلند بیرون آمده اند، امری که نشان می دهد راز آن ها «تسلیم نشدن» است.

یک راز دیگر ماندگاری رابطه ی این زوج این مشهور تلاش برای روشن نگه داشتن آتش عشق میان شان است. جیدا پینکت اسمیت دراینباره گفته: «به خودتان برسید و باهم قرارهای عاشقانه ی دو نفره بگذارید.»

بیش از ۲۰ سال از آغاز زندگی مشترک ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت می گذرد

دیوید و ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام درباره ی همسرش گفته: «من حمایت یک همسر شگفت انگیز را دارم. ما در رسیدگی به بچه ها کاملاً یکسان هستیم. وقت هایی که من خانه نیستم، دیوید است که کارهای مدرسه ی بچه ها را انجام می دهد و آشپزی می کند.»

و این تنها راز استحکام زندگی مشترک این زوج مشهور که بیش از ۲ دهه از آغاز آن می گذرد، نیست. آن ها هر قدر هم که سرشان شلوغ باشد برای یکدیگر وقت می گذارند.

به گفته ی خودشان، آن ها هر هفته یک قرار عاشقانه ی دو نفره برای خود ترتیب می دهند. این زوج معتقدند این قرارهای دو نفره به حفظ گرمای رابطه کمک می کنند.

راز استحکام زندگی دیوید و ویکتوریا بکهام

رایان رینولدز و بلیک لایولی

رایان رینولدز و بلیک لایولی که حالا ۱۰ سالی از ازدواج شان می گذرد، هرگز اجازه نمی دهند شغل و برنامه ی کاری شلوغ شان مخل رابطه ی آن ها شود.

لایولی در اینباره گفته: «من و همسرم همزمان سر کار نمی رویم و همیشه همه ی خانواده پیش هم هستیم. اگر پیش بیاید که همگی پیش هم نباشیم، بیشتر از یک روز طول نخواهد کشید.»

مریل استریپ و دون گامر

بیش از ۴ دهه از ازدواج مریل استریپ و دون گامر می گذرد. به گفته ی استریپ، او همواره گوش شنوایی برای مشکلات، پیشنهادات و توصیه های همسرش بوده و قبول دارد که همیشه حق با خودش نیست.

استریپ دراینباره گفته: «راز برخورداری از یک زندگی مشترک موفق این است که باهم حرف بزنید. شما باید در مورد همه ی مشکلاتی که پیش می آید باهم صحبت کنید، حتی درباره ی کوچک ترین چیزها.»

بیانسه و جی زی

از آغاز زندگی مشترک بیانسه و جی زی بیش از یک دهه می گذرد و رابطه ی آن ها همواره بر پایه ی حس اعتماد به نفس بوده است.

بیانسه در اینباره گفته: «همیشه دیده ام که وقتی زن یا مردی در یک رابطه احساس اعتماد به نفس نمی کند، کمی احساس می کند در تله گیر افتاده. این خود شما هستید که حس ارزشمند بودن را به خودتان می دهید. شما نباید به کسی وابسته باشید تا او به شما بگوید که چه کسی هستید.»

از آغاز زندگی مشترک بیانسه و جی زی بیش از یک دهه می گذرد

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

برای جسیکا بیل ایجاد پیوند با همسر خود، جاستین تیمبرلیک از طریق باورها و علائق مشترک شان از اهمیت زیادی برخوردار است. او در اینباره گفته: «ما ارزش های مشترکی داریم. هر دو به وفاداری و صداقت اعتقاد داریم. دوست داریم خوش بگذرانیم. سرگرمی های مشترک زیادی داریم.»

علاوه بر این، به گفته ی تمبرلیک، با وجود گذشت ۱۰ سال از آغاز زندگی مشترک شان، این زوج برای حفظ گرمای رابطه شان به طور مرتب قرارهای عاشقانه ی دو نفره ای را برای خود ترتیب می دهند.

جولیا رابرتس و دنی مودر

جولیا رابرتس که ۲ دهه از آغاز زندگی مشترکش با همسر خود، دنی مودر می گذرد، راز ماندگاری ازدواج شان را دست نکشیدن از ابراز محبت و علاقه به یکدیگر عنوان کرده است. او در اینباره گفته: «رازش بوسه های زیاد است. همدیگر را زیاد ببوسید.»

سلما هایک و فرانسوا هنری پینو

سلما هایک می گوید جدا از آنکه او و همسرش، فرانسوا هنری پینو همیشه در هر کاری حامی یکدیگر هستند، راز اصلی ازدواج شادشان که بیش از ۱۰ سال از آغاز آن می گذرد، این است که این زوج اولویت اصلی زندگی یکدیگر هستند و اگر ضرورتی به حضورشان در جایی دیگر نباشد، وقت خود را در کنار هم سپری می کنند.

هایک در اینباره گفته: «ما زندگی اجتماعی خیلی پررنگی نداریم چون واقعاً از وقت گذراندن باهم لذت می بریم. ما اوقات خوش زیادی در کنار هم داریم.»

متیو مک کانهی و کامیلا آلوز

متیو مک کانهی که یک دهه از ازدواجش با کامیلا آلوز می گذرد، یکی از رازهای زندگی مشترک شان را اینگونه عنوان کرده است: «اگر همه چیز خوب پیش می رود، خوشحال باش اما اگر اینطور نیست، هر چه زودتر با مشکلات رو به رو شو تا روی هم تلنبار و بعداً دردسرساز نشوند.»

علاوه بر این، از آنجایی که آلوز علاقه ی زیادی به هدایای احساسی دارد، مک کانهی گاهی وقت می گذارد و به همسرش اشعار دستنویس می دهد.

مک کانهی در اینباره گفته: «ارزش یک دستنوشته ی احساسی که همسرم می داند نشسته ام و برایش وقت صرف کرده ام، از هر چیزی که تا به حال خریده ام بیشتر است.»

کد خبر : ۱۴۹۹۳۰
0
۰
ارسال نظر