راز لباس های خاص “بازی مرکب” فاش شد

طراح لباس سریال بازی مرکب مفهوم اصلی پشت لباس های ورزشی را به همراه آنچه که الهام بخش انتخاب رنگ ها بوده است، آشکار می کند.

راز لباس های خاص “بازی مرکب” فاش شد
کد خبر : ۷۸۷۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از رویاتو؛ پس از اینکه سریال اسکوئید گیم (Squid game) در سال گذشته به یکی از جذابیت‌های جهانی تبدیل شد، اکنون طراح لباس این مجموعه اهمیت و منبع الهام‌بخش رنگ‌هایی که در این لباس‌های ورزشی به کار گرفته شده بود را آشکار می‌کند.

این سریال که توسط هوانگ دونگ هیوک ( Hwang Dong-hyuk) ساخته و کارگردانی شد، پس از انتشار در ماه سپتامبر، محبوبیت زیادی در پلتفرم استریم به دست آورد و در سه رشته در جشنواره SAG کاندیداتوری را به خود اختصاص داد. پس از شکسته شدن رکوردهای پخش نتفلیکس، ساخت سریال برای فصل دوم تمدید شد.

بیشتر بخوانید: رمز و رازهای عجیب و پنهان درباره سریال "بازی مرکب"

Squid Game مجموعه ای از بازی های بقا را دنبال می کند که شرکت کنندگان برای بردن یک جایزه نقدی بازی می کنند. پروژه هوانگ برای تمثیل کردن توهم اراده آزاد در سرمایه داری، قبل از اینکه توسط نتفلیکس انتخاب شود، به دلیل ماهیت وحشتناکش، طی یک دهه توسط چندین استودیو رد شد.

چو سانگ کیونگ، طراح لباس بازی مرکب در مصاحبه اخیرش مفهوم اصلی پشت لباس های ورزشی را به همراه آنچه که الهام بخش انتخاب رنگ ها بوده است، آشکار می کند.

چو توضیح می‌دهد که لباس‌های ورزشی از لباس‌هایی الهام گرفته شده‌اند که در فروشگاه‌های لوازم جلوی مدارس فروخته می‌شوند که به‌شدت سبز و شرابی بودند.

پس از اینکه تیم در مورد اولی به جای دومی تصمیم گرفت، چو رنگ صورتی را برای محافظان نقابدار توصیه کرد، زیرا صورتی و سبز در مقابل یکدیگر روی چرخ رنگ قرار دارند.

نقل قول کامل او را در زیر بخوانید:

من می‌خواستم حضور آنها برجسته تر جلوه کند. بنابراین پیشنهاد کردم که شخصیت‌ها را با لباس‌های ورزشی مشابه که در گذشته در فروشگاه‌های لوازم جلوی مدارس فروخته می‌شد، بپوشانم. وقتی کوچکتر بودیم خیلی رنگهای سورمه ای و سبز می پوشیدیم اما فکر می کردم رنگ سبز با این سریال خوب می شود.

همانطور که تصمیم به رنگ سبز گرفتیم، به کارگردان توضیح دادم که باید شخصیت های نقابدار را به رنگ متضاد، صورتی بپوشیم. مثل همیشه، یک رویکرد ساده تر پیام قوی تری می‌فرستد.

فصل جدید بازی مرکب قدرتمندترین تصویر در صحنه‌های شامل کشتار، پاشیدن خون قرمز روی لباس سبز رنگ است، که مقدمه ای مناسب برای لحن و نحوه سریال است.

کد خبر : ۷۸۷۷۴
0
۰
ارسال نظر