رازهای مهم خوشتیپی که کمتر کسی می داند!

در این مطلب چند ترفند ساده در عین حال مهم به شما آموزش داده می شود تا همیشه استایلی شیک و مد روز داشته باشید.

رازهای مهم خوشتیپی که کمتر کسی می داند!
کد خبر : ۴۹۰۹۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ رازها و ترفندهای خوش تیپی به ما کمک میکنند تا ایده های جدید در لباس پوشیدن را امتحان کنیم و با ایجاد تغییراتی در سبک لباس پوشیدن مان به استایلی شیک و مد روز برسید. در این مطلب مهمترین و در عین حال ساده ترین رازهای خوشتیپی که کمتر کسی از آن ها باخبر است را به شما میگوییم.

متناسب با فرم اندام تان لباس بپوشید, مهمترین نکته برای خوشتیپ بودن این است که خوش اندام باشید. با لباس هایی که انتخاب میکنید میتوانید خود را چاق, لاغر, قدبلند و یا قد کوتاه نشان دهید. مثلا اگر اندام گلابی شکل دارید باید لباس هایی با رنگ های تیره برای پایین تنه تان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: خانم ها، اینگونه مردان را تحت تاثیر قرار دهید!

هرچیزی که مد شد شما مجبور نیستید آن را امتحان کنید, ابتدا باید فرم اندام و سبک استایل تان را در نظر بگیرید. اگر مثلا مانتو بلند مد شده و شما میدانید که این سبک مانتو به شما نمی آید پس بهتر است مد را بیخیال شوید و چیزی که به فرم اندام تان بیشتر می آید را بپوشید.

رنگ های جدید را امتحان کنید, بسیاری از افراد فقط از یک سری رنگ های خاص در لباس پوشیدن شان استفاده میکنند مثلا فقط رنگ های تیره و خنثی. با استفاده از رنگ های جدید در تیپ و استایل تان کمی تنوع ایجاد کنید و با رنگ های شاد آشتی کنید.

اگر هم خواستید تیپ مشکی بزنید جزئیاتی با رنگ های سفید یا طلایی به آن اضافه کنید تا تیپ تان دوبرابر زیبا شود, از رنگ مشکی به تنهایی استفاده نکنید.

کد خبر : ۴۹۰۹۷
0
۰
ارسال نظر