رازهای خلاقانه زیبارویان سینمای کلاسیک

در این گزارش با ترفند‌های زیبارویان سینمای کلاسیک هالیوود آشنا خواهید شد از تیغ زدن برگمن تا استفاده سوفیا لورن از روغن زیتون.

رازهای خلاقانه زیبارویان سینمای کلاسیک
کد خبر : ۵۴۹۵۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ ترفند‌های زیبایی‌ای که امروزه از آن‌ها استفاده می‌کنیم راه طولانی‌ای تا رسیدن به این نقطه طی کرده اند.

اما سلبریتی‌های قدیمی هالیوود هم برای اینکه در برابر دوربین زیبا و فریبنده به نظر برسند ترفند‌های خلاقانه‌ای بلد بودند؛ و حتی اگر پیشانی کوتاهی داشته باشید، یک ترفند ساده هست که اینگرید برگمن از آن استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید: "ویکتوریا بکهام" از راز زیبایی و جوانی پوستش پرده برداشت

۱- اینگرید برگمن پیشانی خود را تیغ می‌زد

برگمن ترجیح می‌داد چهره‌ی کاملاً طبیعی‌ای داشته باشد و حتی مجبور شد برای تغییر ندادن موها، ابرو‌ها و نام خود بجنگد، چون چنین تغییراتی برای ورود به صنعت سینما لازم بود. اما یک ترفند بود که او از آن برای زیبا دیده شدن در برابر دوربین استفاده می‌کرد. اینگرید یک سانتیمتر از خط رویش موهایش را با تیغ می‌زد تا پیشانی اش بلندتر شود.

۲- سوفیا لورن از روغن زیتون به عنوان یک مراقبت روزانه استفاده می‌کرد

سوفیا لورن یک اسطوره است و در سرتاسر دنیا به زیبایی شهره بود. او برای حفظ زیبایی خود هر روز دست کم دو قاشق روغن زیتون به غذای اضافه می‌کرد. این روغن را به طور مرتب به پوست خود هم می‌مالید تا درخشان بماند و چند قطره از آن را هم هنگام حمام کردن در آب وان می‌ریخت.

۳- مریلین مونرو ۵ رنگ رژ لب متفاوت می‌زد

پوست مونرو در برابر دوربین می‌درخشید و یک ترفند کوچک به او کمک می‌کرد به این حالت دست یابد. او یک لایه‌ی ضخیم کرم نیوآ یا وازلین به پوستش می‌زد.

علاوه بر این، برای اینکه لب هایش پرتر به نظر برسد، پنج رنگ رژ لب متفاوت می‌زد تا به لب هایش بُعد دهد.

۴- آدری هپبورن از موچین برای زیباتر شدن مژه هایش استفاده می‌کرد

آدری ماست یونانی تازه به صورتش می‌زد و می‌گذاشت نیم ساعت روی پوستش بماند. او عاشق خوردن سیب زمینی بود که مملوء از ویتامین سی و آنتی اکسیدان است.

اما یکی از معروف‌ترین ویژگی‌های ظاهری او چشمان عروسکی و ابرو‌های پرش بود. آرایشگر آدری برای دستیابی به این حالت با موچین به مژه‌های او حالت می‌داد و بعد از آن بود که به آن‌ها ریمل می‌زد.

۵- کاترین هپبورن با شکر پوستش را لایه برداری می‌کرد

کاترین هپبورن استایل ساده و مینیمالیستی از جمله آرایش طبیعی را ترجیح می‌داد. او برای داشتن یک پوست بی عیب و نقص، آن را به طور مرتب لایه برداری می‌کرد. برای این کار از ترکیبی از شکر با مقدار اندکی آب گرم استفاده می‌کرد. بعد از لایه برداری، مقداری آب لیموترش روی صورتش می‌ریخت و با آن کمی پوستش را ماساژ می‌داد. در نهایت صورت خود را با آب یخ می‌شست.

۶- ویوین لی دور لب هایش خط لب می‌کشید

ویوین نگران باریک بودن لب‌های بالایی خود بود به همین خاطر با استفاده از خط لب آن را پرتر نشان می‌داد. او برای مراقبت از پوست خود از روغن‌ها و لوسین‌های معطر دست ساز استفاده می‌کرد.

۷- گریس کلی گونه هایش را برجسته می‌کرد

گرچه مدت زیادی نیست که از کانتور چهره در آرایش استفاده می‌شود، اما این روش مدت‌ها قبل اختراع شده بود. گریس کلی از همین شیوه در مورد گونه‌های خود استفاده می‌کرد. او یک رنگ را به زیر گونه‌های خود می‌زد و یک رنگ نسبتاً تیره‌تر را روی گونه ها.

کد خبر : ۵۴۹۵۹
0
۰
ارسال نظر