رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح درگذشت

سرلشکر فیروزآبادی درگذشت.

رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح درگذشت
کد خبر : ۴۵۰۳۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فارس، سرلشکر فیروزآبادی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۵ به مدت ۲۷ سال با حکم رهبر معظم انقلاب، به عنوان رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح مشغول به خدمت بود.

سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، پس از مدتی بیماری، به دیدار معبود شتافت.

سرلشکر فیروزآبادی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۵ به مدت ۲۷ سال با حکم رهبر معظم انقلاب، به عنوان رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح مشغول به خدمت بود و پس از آن، از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا منصوب شد.

وی در دوره اخیر فعالیت مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز، با حکم مقام معظم رهبری، به عنوان عضو حقیقی مجمع منصوب شده بود.

در پی درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی سردار محمد باقری پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری
بخوانید…
سرلشکر فیروزآبادی درگذشت

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سردار عالیقدر و مجاهد سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

بی‌تردید خدمات و نقش‌آفرینی‌های ارزنده و مخلصانه وی در سنگر‌ها و مسئولیت‌های مهم طی چهار دهه اخیر ازجمله در دوران هشت سال دفاع مقدس و سپس ۲۷ سال ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح و ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و یکپارچگی بین نیرو‌های مسلح و دفاعی کشور برای پاسداری از امنیت ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش خواهد بود.

این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح مقتدر و افتخارآفرین ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای عموم مصیبت دیدگان و سوگواران گرانقدر و همرزمان و علاقه‌مندان وی صبر، شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

کد خبر : ۴۵۰۳۱
0
۰
ارسال نظر