ویدئو/ دورهمی نیوشا ضیغمی بهاره رهنما در کیش با شوهران!

در ویدئوی دورهمی نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما و الهام حمیدی خبری از ماسک نیست اما از ویلای لاکچری و تعریف از خود زیاد می‌شنویم!

ویدئو/ دورهمی نیوشا ضیغمی بهاره رهنما در کیش با شوهران!
کد خبر : ۱۲۴۵۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، شب گذشته ویدئویی از سه بازیگر زن مطرح سینمای ایران به همراه شوهرانشان در جزیره کیش منتشر شد. دورهمی بازیگران با واکنش هایی همراه بود.

دعوای بهاره رهنما و شوهرش در کیش

به نوشته پانا بهاره رهنما در لایو نوروزی که به همراه همسرش، امیرعباس خسروی منتشر می کرد، همدیگر را "عجول" خطاب کردند.

ببینید : تصاویر/ نیوشا ضیغمی در جشن تولد خواهرش

دعوای بهاره رهنما و شوهرش

بهاره رهنما، بازیگر زن سینما و تلویزیون که در ایام عید نوروز به همراه نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی و همسران شان در کیش به سر می برند، به صورت متوالی از موضوع سفرشان لایوهای مختلفی گذاشته است.

در دومین روز نوروز بهاره رهنما در صفحه رسمی اینستاگرامش لایوی به همراه همسرش گذاشت و در این لایو با هم شوخی کوچکی کردند و بعد این شوخی کوچک بهاره رهنما گفت: اولین دعوای من و همسرم در فضای مجازی وایرال شد.

بخوانید: عکس جدید بهاره رهنما و ماجرای نمایشنامه‌خوانی

ماجرا از این قرار است که رهنما بعد از تبریک چندباره عید نوروز به تعریف از همسرش پرداخت و همسرش هم متقابلا از او تعریف کرد و در این بین به شوخی او را عجول خطاب کرد.

رهنما هم با شوخی و خنده همسرش را عجول خطاب کرد و اعلام کرد، اولین دعوای بهاره رهنما با همسرش وایرال شد.

بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی در کیش

الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما به همراه همسرانشان از خود ویدئویی سلفی به سبک اینستاگرام گرفتند.

جدا از اینکه هیچکدام از آنها از ماسک استفاده نکرده بودند و با پذیرایی لاکچری از خود اهمیتی به وضعیت اقتصادی مردم نمی‌دانند یک نکته بیشتر نمایان بود.

آنها مطابق رسم سلبریتی‌های نوظهور ایرانی مدام به همدیگر نان قرض می‌دادند. به گزارش وقت صبح تعریف و تمجید های چهره‌ها از خودشان و یکدیگر به پدیده‌ای رایج تبدیل شده که پرچمدار آن مهران مدیری است.

البته پیشتر هم چنین رسومی در تلوزیون بود و مثلا بهاره رهنما در برنامه رضا رشید پور وقت داشت تا ماشین شاسی بلندش را به رخ بکشد.

بخوانید: ویدئو/ واکنش تند نیوشا ضیغمی به آهنگ جنجالی

ویدئوی دورهمی بازیگران در کیش و زنجیره لاکچری بازی سلبریتی‌ها

حالا نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما و الهام حمیدی از خودشان و شوهرانشان تعریف و تمجید می‌کنند و به قول بهاره رهنما مادرانشان برایشان نماز خوانند که چنین شوهرهایی نصیبشان شد.

بخوانید: تصاویر/ بهاره رهنما کیش / آذری جهرمی شیراز ؛ مردم کجا؟

آرایش ها خارج از عرف و سفره لاکچری در این ویدئو به چشم می خورد که البته شاید در فضای حریم شخصی قرار بگیرد.

اما فرهنگ تعریف و تمجید الکی بازیگران از خود که با مهران مدیری و نان قرض دادن به بازیگران بچه سال در حال رشد است را چه باید کرد؟

این در حالی است که نه تنها اقشار ضعیف بلکه مثلا یک مهندس یا پزشک یا کارمند دولتی عادی که اتفاقا شاید حرف های جذاب تر و مهمتری از مدل ارایش و طرز آشنا شدن با همسرش داشته باشد رنگ صندلی دورهمی یا همرفیق را نخواهد دید!

لینک کوتاه: https://bit.ly/3s6KIv5

کد خبر : ۱۲۴۵۰
0
۰
ارسال نظر