دلیل وحشت بازیکنان تیم ملی کره از استادیوم آزادی!

تنها یک روز تا برگزاری دیدار حساس ایران و کره جنوبی در دور چهارم از مرحله مقدماتی جام جهانی باقی مانده است.

دلیل وحشت بازیکنان تیم ملی کره از استادیوم آزادی!
کد خبر : ۵۱۸۰۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از "ورزش سه"، رسانه کره ای news1 در مطلبی به ستایش از تیم ملی ایران و در رأس آنها دراگان اسکوچیچ پرداخته و رکورد او با 10 پیروزی متوالی را شگفت انگیز خوانده است.

این وب سایت در مطلب خود نوشته است: تیم ملی فوتبال کره جنوبی به سرپرستی پائولو بنتو باید با فشار طلسم صفر پیروزی در تاریخ بازی های کره در ورزشگاه آزادی و همچنین رکورد ده پیروزی پیاپی دراگان اسکوچیچ سرمربی ایرانی روبرو شود.

رسانه news1 با اشاره به سختی دیدار در آزادی نوشته است: سفر به ایران و بازی در استادیوم آزادی که گورستان تیم های مهمان نامیده می شود، ناگزیر دشوار است. کره هرگز در دیدار مقابل ایران و در ورزشگاه آزادی به برتری نرسیده و آمار 2 تساوی و 5 شکست را در این استادیوم به ثبت رسانده است. برای کره که به "ببر آسیایی" معروف است، هیچ چیز خوشایندی در مورد این رکورد وجود ندارد. در 3 بازی اخیر با ایران و در ورزشگاه آزادی، کره همه آنها را با نتیجه 1-0 واگذار کرده و و حتی یک گل نیز به ثمر نرسانده اند.

واکنش به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه

این وب سایت با ابراز رضایت از عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه نوشت: خوشبختانه بسیاری از هواداران ایرانی پس از شیوع ویروس کرونا (کووید -19) نمی توانند مانند گذشته در ورزشگاه حضور پیدا کنند، اما ویژگی هایی نظیر موقعیت استادیوم، ارتفاعات و آب و هوای محلی در ایران همچنان هشدار شماره یک است.

این رسانه در ادامه و درخصوص سختی دیدار در استادیوم آزادی نیز نوشته است: با این حال، برای بازیکنان تیم ملی کره دشوار است که قبل از دیدار با ایران در "محیط" ورزشگاه آزادی غوطه ور شوند. چرا تیم ملی فوتبال ایران نیز به اندازه کافی قدرتمند و دیدار با این تیم دشوار است.

تیم ملی کره جنوبی تنها یک بار و با تیم امید این کشور موفق شد تیم امید ایران را در آزادی شکست دهد. این وب سایت در مصاحبه با یکی از اعضای آن تیم کره نوشته است: لی چئون سو رئیس کمیته مشارکت اجتماعی فدراسیون فوتبال کره که تنها پیروزی را در ورزشگاه آزادی را به همراه تیم المپیک به دست آورده، گفت: "ورزشگاه آزادی مکان سخت و دشواری است و ایران نیز تیم بدی نیست. هنوز دیدار با این تیم سخت است، خود ایران نیز آنقدر قوی و پر از اعتماد به نفس است که بازی اب این تیم نسبت به گذشته سخت تر است.

تمجید از اسکوچیچ

رسانه کره ای در ادامه با تمجید از اسکوچیچ نوشته است: آنچه بیش از هر چیز باید به آن توجه شود، سابقه اخیر ایران است. از زمان ورود اسکوچیچ سرمربی کروات به این تیم، ایران در هر 10 بازی از جمله 3 دیدار از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی پیروز شده است. این 10 برد بازی متوالی اولین و بهترین رکورد در تاریخ فوتبال ایران است. تیم ایران از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و حتی در داخل ایران، آنها با اعتماد به اسکوچیچ، برای حمایت قوی از این مربی متحد شده اند.

وب سایت news1 با اشاره به جدایی کی روش، دوران تلخ ویلموتس و تحولات اسکو نوشته است: پس از آنکه کارلوس کیروش مربی ایران برای مدت طولانی ایران را مدیریت کرد و سپس مارک ویلموتس مدتی هدایت این تیم را بر عهده گرفت، فوتبال ایران متزلزل شد. اما اکنون اوضاع فرق کرده است. اسکوچیچ ثابت کرده مدیری است که موفقیت های فوتبال ایران را رهبری خواهد کرد. او نشان داد که می تواند در هر بازی برنده شود. 10 برد در 10 بازی این را ثابت کرد. علیرضا جهانبخش بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران نیز در مصاحبه با رسانه های ایرانی گفت: "ما بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران هستیم."

این وب سایت در پایان گزارش خود نوشته است: برای بازی در ورزشگاه آزادی شرایط سختی وجود دارد اما ما همچنین باید به دنبال حرکت رو به بالا و شکست ایرانی باشیم که 10 پیروزی متوالی را پشت سر گذاشته است و قدرتمندتر از همیشه است.

کد خبر : ۵۱۸۰۰
0
۰
ارسال نظر