دلیل توقف پخش سریال “شبکه مخفی‌زنان” برملاء شد

خبرهایی مبنی بر توقیف سریال «شبکه مخفی‌زنان» در فضای‌ مجازی دست به دست می‌شود اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد واقعیت چیز دیگری است.

دلیل توقف پخش سریال “شبکه مخفی‌زنان” برملاء شد
کد خبر : ۱۲۳۵۳۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از همشهری آنلاین، به تازگی خبرهایی درباره توقیف و جلوگیری از پخشِ «شبکه مخفی‌زنان» منتشر شده است که با پخش نشدنِ قسمت پانزدهم این سریال در بیستم آبان‌ماه، گمانه‌زنی‌ها و موجِ شایعات بیشتر هم شد.

روابط عمومی نماوا این توضیح را در اختیارِ رسانه‌ها قرار داد:

«سریال شبکه مخفی زنان با وجود پیگیری‌های مدیران نماوا با عدم پاسخگویی از سمت ساترا روبه‌رو شد. سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تا این لحظه هیچ توضیحی مبنی بر دلیل عدم پخش این قسمت ارائه نداده است.

لازم به ذکر است که تمامی ۱۴ قسمت پیشین این سریال بعد از ارائه بررسی‌ها و اصلاحات از سمت ساترا و اعمال آن‌ها روی پلتفرم نماوا بارگذاری شده است.

نماوا ضمن عذرخواهی از تمامی مخاطبان محترم این سریال، در تلاش است تا پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان مربوطه دریافت و مشکل پخش این سریال را برطرف کند.»

سریال «شبکه مخفی‌زنان» توقیف نشده است

براساس پیگیری انجام شده از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، سریال «شبکه مخفی‌زنان» توقیف نشده است و دلیل وقفه‌ای که در انتشار این مجموعه اتفاق افتاده، عدم ارائه به موقع قسمت‌های این مجموعه برای بررسی به ساترا بوده است.

همچنین معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا طی گفت‌وگویی کوتاه ضمن تأیید جعلی بودن خبر توقیف این سریال به خبرنگار تسنیم گفت: تأکید ساترا این است که سریال‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق پلتفرم‌ها در موعد مقرر پخش شود و ساترا حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آثار نمایشی را یکی از وظایف خود می‌داند.

کد خبر : ۱۲۳۵۳۶
0
۰
ارسال نظر