دست دلالان از بازار خودرو کوتاه شد

علیرضا رزم حسینی،وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته اعلام کرد: در صورتی که سیاستهای مدبرانه مالی و اقتصادی اتخاذ و اجرایی شود، قیمت خودرو تا حد به تعادل رسیدن بازار کاهش خواهد یافت و دلالان در بازار خودرو حذف می‌شوند.

دست دلالان از بازار خودرو کوتاه شد
کد خبر : ۶۸۳۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۲ خودروی جدید به نامهای تارا و شاهین متعلق به ۲ خودروساز بزرگ ایران یعنی شرکتهای سایپا و ایران خودرو، در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

علیرضا رزم حسینی شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست خود با فعالان و تشکلهای اقتصادی خراسان رضوی در محل اتاق بازرگانی مشهد در جمع خبرنگاران افزود: صنعت خودروی ایران دچار آفتهای انحصار، عدم رقابت و هزینه‌های سربار است.

وی اضافه کرد: سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت رقابتی کردن صنایع خودروسازی ایران و تعمیق ساخت داخل است و خیلی از قطعات وارداتی، داخلی سازی شده است و قطعه سازان هم اکنون برای تامین قطعات مورد نیاز صنایع خودروسازی، روزانه در ۲ یا سه شیفت و در هر شیفت نیز ۱۲ ساعت مشغول فعالیت هستند و صنعت خودروسازی ایران رشد خیلی خوبی دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش قیمت خودرو در بازار خبر داد و گفت: در صورتی که سیاستهای مدبرانه مالی و اقتصادی اتخاذ و اجرایی شود، قیمت خودرو تا حد به تعادل رسیدن بازار کاهش خواهد یافت و دلالان در بازار خودرو حذف می‌شوند.

رزم حسینی افزود: با افزایش عرضه خودرو در بازار، قیمتها کاهش می‌یابد و در آینده نزدیک ۲ خودروی جدید تارا و شاهین تولید و به عرضه بیشتر خودرو در بازار کمک می‌کند.

منبع: ایسنا

کد خبر : ۶۸۳۳
0
۰
ارسال نظر