دستگیری عضو متواری شورای شهر پرند

رئیس دادگستری رباط‌کریم از دستگیری آخرین عضو متواری شورای شهر پرند خبر داد.

دستگیری عضو متواری شورای شهر پرند
کد خبر : ۱۴۰۲۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از تسنیم؛ محمدرضا قویدل رئیس دادگستری رباط‌کریم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور حکم حبس قطعی ۵ عضو شورای اسلامی پرند اظهار داشت: در هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) و به همت دادستان عمومی انقلاب شهرستان و با همکاری اداره اطلاعات، آخرین عضو متواری شورای شهر پرند دستگیر و تمامی ۵ عضو سابق شورای شهر پرند دستگیر شده و جهت مجازات قانونی به زندان معرفی شدند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انقلابی دادستان شهرستان و سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: در شهرستان رباط‌کریم مبارزه با فساد ادامه دارد و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند شد و در سالی که با ولادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) آغاز و پایان خواهد یافت.

نیز با صلابت و قدرت بیشتری برخورد با مفسدین اقتصادی و چپاولگران ثروت‌های عمومی و بیت‌المال صورت می‌گیرد و در آینده‌ای نزدیک نیز اخبار نویدبخشی از برخورد با مفسدان به اطلاع مردم شریف شهرستان خواهد رسید.

گمانه‌زنی تا قبل از صدور حکم قطعی

رئیس دادگستری شهرستان رباط‌کریم در ادامه بیان کرد: از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران شهرستان درخواست می‌کنم تا ضمن همراهی و همدلی و حمایت از اقدامات انقلابی دادستان از هرگونه اظهارنظر و گمانه‌زنی تا قبل از صدور حکم قطعی که موجبات سوءاستفاده دشمنان اسلام و انقلاب و مردم را فراهم می‌آورد پرهیز کنند تا ان‌شاءالله نزد پروردگار عالم مأجور باشند.

بیشتر بخوانید: سرقت مسلحانه از طلافروشی در پرند خبرساز شد

رئیس دادگستری شهرستان رباط‌کریم در پایان تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات شوراهای شهر ضمن دعوت از تمامی مردم شهرستان برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات توصیه ما این است که با توجه به اینکه سرنوشت ۴ سال آینده شهرستان به دست منتخبان مردم در شورای شهر رقم خواهد خورد.

با حضور فعال و بصیرت همیشگی خود نسبت به انتخاب افراد مؤمن، انقلابی، مردمی، قانون‌گرا، فساد ستیز، متعهد و کارآمد اقدام کرده و دست کسانی را که همچون شورای سابق شهر پرند قصد سوءاستفاده از اعتماد و سرمایه مردم و بیت‌المال را دارند کوتاه کنند

کد خبر : ۱۴۰۲۳
0
۰
ارسال نظر