در اجاره ویلا استخردار این نکته ها را در نظر بگیرید!

هنگامی که ویلا را تحویل می‌گیرید، حتما گشتی در آن بزنید و مطمئن شوید که تمیز است و ملحفه‌ها و تختخواب‌ها پس از ساکنین قبلی ضدعفونی شده‌اند.

در اجاره ویلا استخردار این نکته ها را در نظر بگیرید!
کد خبر : ۹۳۱۴۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

یک ویلای رویایی در تصور همه ما یک ویلای استخردار است. در این مقاله قصد داریم برخی نکته‌های لازم برای اجاره ویلا را بررسی کنیم که در اجاره ویلا استخردار این نکته‌ها را در نظر بگیرید. احتمالا از دیدگاه شما نیز استخر، عضو ثابت یک ویلای لوکس است. هرگاه نام ویلا را می‌شنویم ناخودآگاه انتظار داریم نام استخر نیز بیان شود و یا حداقل امکاناتی چون سونا و جکوزی موجود باشد. استخر را در بخش‌های متفاوتی از یک ویلا می‌توان ساخت. می‌شود فضای داخلی ویلا را برای ساخت استخر و امکانات این چنینی انتخاب کرد یا می‌شود از محیط خارج ساختمان برای این کار استفاده کرد. حتی نمونه‌هایی هستند که سقف ویلا را در نظر گرفته‌اند تا استخر را بسازند و ویلایی بی‌نظیر رقم بزنند.

سال‌ها پیش استخر فقط جایی مختص تفریحات تابستانی بود. امروزه استخر برای زیباسازی ویلاهای شمال نیز در نظر گرفته می‌شود. اگر دقت کرده باشید حتی در اکثر اماکن تفریحی هم شده از آبنمایی کوچک استفاده می‌کنند تا بتوانند توجه مخاطب را جذب کنند. حال تصور کنید یک استخر در مکانی به وسعت ویلا تا چه اندازه موجب جذب توجه مخاطب است.

استخر صرفا یک تزئین زیبا نیست، بلکه می‌تواند مکانی صمیمی برای خانواده‌هایی باشد که مایلند زمانی باکیفیت را کنار هم بگذراند. یا به عنوان مثال آفتابی بگیرند و از روزمرگی‌ها دور باشند. اگر هدف ساخت ویلای استخردار این موضوع باشد، غالبا استخر را در قسمت داخلی ویلا احداث می‌کنند. البته ممکن است حیاط را نیز برای ساخت استخر در نظر بگیرند، در چنین شرایطی اتاقی کوچک را نیز در جوار استخر می‌سازند تا فضایی برای نشستن باشد.

این روزها استفاده از استخر چنان رایج شده که فقط در ویلاهای بزرگ نیست که استخر ساخته می‌شود. در ویلاهای نسبتا کوچک و یا در خانه‌های مسکونی نیز بسیاری از مردم به دنبال ساخت یک استخر هستند. حال ویلاهایی که استخر دارند، شرایط خاصی دارند. نکاتی هست که هنگام اجاره این ویلاها و حتی استفاده از استخر ویلاها باید رعایت شود. در ادامه با هم به بررسی این نکات می‌پردازیم. همچنین برای اجاره ویلا استخردار شمال، می‌توانید به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید.

از امنیت ویلا اطمینان حاصل کنید

پیش از این که ظاهر زیبا و امکانات بالای ویلا توجه شما را به خود جلب کند، واجب است که اول در مورد موقعیت مکانی ویلا تحقیق کنید و اطمنیان کافی بابت امنیت ویلا نیز به دست آورید. برای مثال، آیا می‌خواهید ویلایی که اجاره می‌کنید نزدیک به دریا باشد یا نزدیک به جنگل؟ آیا می‌خواهید ویلای مد نظرتان نزدیک مراکز خرید باشد یا جاذبه‌های شهر؟ آیا انسانی هستید که از محله‌های شلوغ لذت می‌برد یا فقط یک محیط آرام و خلوت می‌خواهید؟ پاسخ هر یک از این سوال‌ها می‌توانند تأثیرd مستقیم بر انتخاب موقعیت مکانی ویلا بگذارند. همچنین یکی از نکات بسیار مهم، بررسی میزان امنیت محلی ویلا است که حتما باید در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید یک ویلای استخردار روباز اجاره کنید، در منطقه ناامن و نامناسب احتمال به خطر افتادن حریم شخصی و امنیت شما وجود دارد. همچنین ناامن بودن محله می‌تواند باعث شود وسایل ارزشمند شما نیز به سرقت برود و سفر ناخوشایندی را تجربه کنید. جهت حصول اطمینان از امنیت ویلا، می‌توانید برای رزرو ویلا به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید با اطمینان خاطر، ویلای مورد نظر خود را اجاره کنید و از امنیت آن اطمینان داشته باشید.

در اجاره ویلا استخردار این نکته ها را در نظر بگیرید!

قبل از اجاره ویلا، امکانات آن را بررسی کنید

یکی از واجبات هنگام اجاره ویلا، بررسی امکانات آن است. به عبارتی باید تک تک امکاناتی که ویلا دارد را زیر نظر بگیرید. برای مثال، اگر می‌خواهید کنار استخر ویلا آفتاب بگیرید باید مطمئن شوید که استخر روباز است. ویلاهای استخردار، معمولا دارای سونا و جکوزی نیز هستند؛ اگر سونا نداشته باشند قیمت پایین‌تری دارند. پس باید ببینید اگر سونا و جکوزی جزو امکانات ویلا استخردار نیست، هزینه بالایی از شما دریافت نشود. اگر گروهی سفر میکنید باید ببینید که ویلا ظرفیت چند نفر را دارد. اگر دوست دارید عصرها به تماشای غروب خورشید منظره شهر بنشینید باید ببینید ابعاد بالکن یا تراس ویلا چقدر است. پارکینگ داشتن ویلا نیز نکته مهمی است که باید از آن اطمنان حاصل کنید. بسیاری پرسش‌های دیگر نیز وجود دارند که باید قبل از اجاره ویلا استخردار، پاسخ آن‌ها را پیدا کنید.

همچنین اگر میان اعضای خانواده شما فردی با معلولیت جسمی وجود داشته باشد، باید به اجاره ویلای استخرداری اقدام کنید که نیازهای خاص افراد معلول را در نظر گرفته و برطرف کرده است. لازم به ذکر نیست که انتخاب یک ویلا که بالای یک تپه قرار دارد یا راه پله زیادی دارد، برای افرادی که از صندلی‌های چرخ‌دار استفاده می‌کنند نامناسب است. همچنین در چنین شرایطی اجاره ویلا استخرداری که در طبقه پایین خود توالت یا حمام داشته باشد می‌تواند مفید باشد.

در واقع می‌توان گفت که امکانات ویلای استخردار که مد نظر هر کس هست، رابطه مستقیم با خواسته‌ها و تفکرات او دارد. اگر شما فردی هستید که علاقه دارید در یک فضای باز در داخل استخر شنا کنید، پس باید به دنبال اجاره ویلای روباز باشید. اگر دوستان زیادی دارید و گروهی سفر می‌کنید، باید به دنبال ویلاهایی باشید که دارای چندین اتاق خواب باشند و همچنین بسیاری از ویژگی‌های دیگر هستند که باید در نظر گرفته شوند.

به ظاهر ویلا توجه کنید

علاوه بر امکانات ویلا، سبک معماری ویلا نیز اهمیت بالایی دارد. اگر به ساختمان‌های مدرن علاقه دارید، باید یک ویلا استخردار لوکس اجاره کنید. اگر به ساختمان‌های سنتی با ارسی‌های شیشه رنگی علاقه دارید، باید یک ویلا با معماری سنتی ایرانی اجاره کنید. معماری بنایی که در آن اقامت دارید، تاثیر زیادی بر روحیه شما دارد؛ پس به هیچ وجه از اهمیت آن غافل نشوید. در هر صورت، حسی که از سبک معماری ویلا می‌گیرید، می‌تواند تأثیر زیادی در انتخاب شما داشته باشد.به عنوان مثال، ویلاهایی که یک استخر روباز دارند غالبا یک تراس بزرگ با امکاناتی چون تخت‌های مخصوص آفتاب گرفتن نیز هستند. چنین موردی خود به تنهایی می‌تواند نظر شما را به شدت جلب کند. در این مورد، به احساسی که از دیدن یک ویلای استخردار دارید توجه کنید. چرا که ممکن است با اجاره ویلا استخردار اشتباه، تجربه ناراحت‌کننده‌ای از سفر خود کسب کنید.

در اجاره ویلا استخردار این نکته ها را در نظر بگیرید!

قیمت‌ ها را مقایسه کنید

یک نکته مهم دیگر هنگام اجاره ویلا استخردار، در نظر داشتن مقدار بودجه و مقایسه بازه قیمت‌ها است. ویلاهای استخردار هر نقطه از کشور، بازه گسترده‌ای از قیمت‌ها را دارند. این بازه قیمت به مقصد سفر نیز بستگی دارد (مثلا مقصد شمال یا جنوب). زمان سفر (مثلا تابستان یا زمستان) نیز بسیار تعیین‌کننده است. امکانات ویلا نیز هرچه بیشتر باشد بر قیمت آن می‌افزاید. به عنوان مثال اگر در تابستان به مسافرت می‌روید و قصد اجاره ویلای استخردار در نزدیک دریا را دارید، باید بگوییم که مجبورید بودجه زیادی را به این سفر اختصاص دهید.

در فصل‌های پاییز و زمستان معمولا اجاره ویلا استخردار قیمت پایین‌تری دارد. چرا که مسافران یک ویلای استخردار را بیشتر به دلیل گرمای تابستان اجاره می‌کنند؛ پس در فصل پاییز تقاضا برای ویلای استخردار کم می‌شود و قیمت آن افت می‌کند. اگر در فصل‌های سرد سال سفر می‌کنید، اجاره ویلا با استخر سرپوشیده گزینه مناسبی است که سونا و جکوزی نیز داشته باشد. به هر حال، مقدار قیمت ویلا را باید با توجه به بودجه خود تنظیم کنید. از عواملی چون فصل، موقعیت و دسترسی نیز در تعیین قیمت ویلا غافل نشوید.

دسترسی ویلا به شهر را در نظر داشته باشید

اگر در شهرهای شمالی اقدام به اجاره ویلا استخردار کرده باشید، قطعا دوست ندارید بازارهای محلی شمال کشور را از دست بدهید. پس نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است، این است که از دسترسی راحت ویلا به شهر و بازارهای محلی اطمینان حاصل کنید. اگر به دریا علاقه داشته باشید باید بررسی کنید که دریا در چه حد فاصلی از ویلا واقع شده. اگر به پیاده‌روی یا کوهنوردی علاقه دارید باید بررسی کنید که کوه یا تپه‌ نزدیک ویلا وجود دارد یا نه. همچنین اگر قصد بازدید از دیدنی‌های شهر را داشته باشید نیز دسترسی ویلا مهم است. اگر ویلا را در کردان یا لواسان اجاره کرده‌اید، باید به دسترسی آن به رستوران‌ها فکر کنید. در اینجا سبک غذای مورد علاقه شما مطرح می‌شود. چرا که این دو جا رستوران‌های زیادی با سبک‌های متنوع دارند؛ پس باید تعیین کنید که می‌خواهید به رستوران‌های سنتی نزدیک باشید یا به رستوران‌های مدرن. به صورت کلی مثال‌های دیگر را نیز در نظر بگیرید و اهمیت دسترسی ویلا را در نظر داشته باشید. برای اجاره ویلا در لواسان یا اجاره ویلا در کردان نیز می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید.

در اجاره ویلا استخردار این نکته ها را در نظر بگیرید!

به حداکثر ظرفیت ویلا توجه کنید

پیش از اجاره، تعداد نفرات خود را برای صاحب ویلا تعیین کنید. برخی از صاحبان ویلا علاقه ندارند ویلای خود را به تعداد نفرات بالا اجاره دهند. همچنین باید حتما هنگام انتخاب ویلا به حداکثر ظرفیت آن دقت کنید. منظور از حداکثر ظرفیت ویلا این است که به عنوان مثال ظرفیت ویلا تا 4 نفر است. اگر تعداد نفرات بیش از 4 نفر در این ویلا اقامت کنند باید هزینه‌ی اضافی پرداخت کنند. حتی گاهی نیز ممکن است صاحب ویلا، ویلای خود را به تعداد نفرات بیش از ظرفیت تحویل ندهد. پس بهترین گزینه این است که تعداد نفرات خود را مشخص کنید و ویلایی با ظرفیت مناسب اجاره کنید یا اگر تعداد نفرات شما تغییر کرد، حتما به صاحب ویلا اطلاع دهید تا هنگام تحویل گرفتن ویلا دچار مشکل نشوید.

به نظافت ویلا و بهداشت استخر توجه کنید

هنگامی که ویلا را تحویل می‌گیرید، حتما گشتی در آن بزنید و مطمئن شوید که تمیز است و ملحفه‌ها و تختخواب‌ها پس از ساکنین قبلی ضدعفونی شده‌اند. اگر این موارد رعایت نشده است از مالک ویلا بخواهید که شخصی را برای ضدعفونی و نظافت ویلا مامور کند. همچنین بهداشت استخر نیز اهمیت بالایی دارد چرا که اگر آلوده باشد می‌تواند باعث بیماری‌های زیادی شود. حتما اطمینان حاصل کنید که آب استخر عوض شده باشد و از ماده‌ای مانند کلر برای ضدعفونی آب آن استفاده شود.

چرا بهتر است برای اجاره ویلا استخردار از طریق سفرمارکت اقدام کرد؟

امروزه ما بسیاری از کارهایمان را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم؛ از جمله کرایه ویلا یا اقامتگاه. صرفا خود فرایند رزرو این اقامتگاه‌ها نیز به وسیله اینترنتی شدن، سریع‌تر و آسان‌تر شده است. خود فرآیند انتخاب و تصمیم‌گیری در فضای وب نیز مزایایی به همراه دارد. مهم‌ترین مزیت، بررسی و دیدن دیدگاه‌های دیگران و بازخوردهایشان است. مثلا فرض کنید قصد سفر به شمال را دارید و می‌خواهید درباره اجاره ویلا شمال تحقیق کنید. گشت و گذار در اینترنت به شما کمک می‌کند میزان رضایت نسبی مسافران از یک ویلا یا اقامتگاه را متوجه شوید. این موضوع حتی درباره نوع میزبانی یک اقامتگاه بومگردی هم صدق می‌کند. پلتفرم‌ها و سایت‌های کرایه ویلا بی‌شمار هستند و هر کدام هم تخفیف‌ها و قیمت‌های ویژه خود را دارند تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کنند. پس چطور می‌توان بهترین و ارزانترین ویلا یا اقامتگاه را پیدا کرد؟ راه حل، استفاده از یک بازار مجازی اجاره ویلا و یا رزرو اقامتگاه یعنی سفرمارکت است. سفرمارکت با دو روش به شما کمک می‌کند بهترین و ارزانترین انتخاب ویلا و اقامتگاه را داشته باشید. اول این که سفرمارکت به عنوان یک بازار یا موتور جست‌وجو، همه قیمت‌های عرضه‌شده در بازار توسط وبسایت‌های اجاره‌دهنده ویلا را در یک جا گردآوری کرده و به شما نمایش می‌دهد. در نتیجه برای پیدا کردن ارزانترین و بهینه‌ترین نرخ اجاره ویلا نیازی ندارید در بین ده‌ها سایت بگردید؛ می‌توانید مقایسه‌های لازم را در یک سایت انجام دهید. دومین کارآمدی سفرمارکت این است که به عنوان یک بازار، یکی از پرمخاطب‌ترین پلتفرم‌های کرایه ویلا است و همین باعث شده سطح چشم‌گیری از بازخوردها و دیدگاه‌ها از مشتریان و مهمانان این ویلاها گردآوری شود. این پدیده در بهتر شدن تصمیم‌گیری شما برای پیدا کردن بهترین ویلا بسیار کمک‌کننده است.

در اجاره ویلا استخردار این نکته ها را در نظر بگیرید!

چطور با سفرمارکت ویلا اجاره کنیم؟

استفاده از سفرمارکت بسیار ساده است. کافی است وارد https://safarmarket.com شوید و شهر مورد نظر برای سفر، تاریخ تقریبی اقامت و نوع اقامتگاه مد نظرتان را مشخص کنید. با یک جست‌وجوی ساده، همه عرضه‌کنندگان ویلا که به صورت آنلاین در حال ارائه خدمات هستند را می‌توانید یکجا ببینید و بهترین قیمت و گزینه را به آسانی و در کم‌ترین زمان انتخاب کنید. با توجه به بازار بودن سفرمارکت، شما پس از انتخاب عرضه‌کننده اقامتگاه، مستقیم به آن سایت هدایت شده و بدون هیچ واسطه و هزینه اضافه‌ای اجاره ویلا را انجام خواهید داد.

کد خبر : ۹۳۱۴۷
0
۰
ارسال نظر