درک رفتار متولدین هر ماه در روابط عاشقانه‌شان

متولدین ماه های مختلف در مواجهه با عشق قدیمی‌شان با فرد جدید رفتارهای مختلفی نشان می دهند.

درک رفتار متولدین هر ماه در روابط عاشقانه‌شان
کد خبر : ۶۵۲۹۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین‌ها؛ چه بخواهید، چه نخواهید، عشق یک روز در خانه شما را هم خواهد زد. فرقی ندارد که متولد چه ماهی باشید، عشق شتریست که در خانه همه ما می‌خوابد. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که روزی عشق را تجربه کرده‌اید، اما به هر دلیلی رابطه شما با فردی که عاشقش بودید، به پایان رسیده است.

هر یک از شما در مواجهه با عشق قدیمی‌تان رفتار‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهید. حال تصور کنید که عشق قدیمی‌تان را با عشق جدیدش ببینید. در چنین شرایطی رفتارهایتان متفاوت‌تر نیز می‌توانند باشند. متولدین هر ماه واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. ممکن است فردی با خونسردی با موضوع کنار بیاید و فردی از این موضوع عصبانی شود.

بیشتر بخوانید: متولدین این ماه در کنترل احساس قوی ترند

در ادامه همراه باشید تا به شما بگوییم متولدین هر ماه در مواجهه با عشق قدیمی‌شان با عشق جدیدش، چه واکنشی نشان می‌دهند.

متولدین فروردین - خشم خود را با جملات نشان می‌دهند

متولدین فروردین هم می‌توانند به شدت عاشق باشند و هم می‌توانند اوج نفرت خود را به نمایش بگذارند. روابط احساسی متولدین فروردین معمولا با مشکل و دعوا تمام می‌شود. این افراد در مواجهه با عشق سابقشان با فردی دیگر، نمی‌توانند سکوت کنند و به سرعت واکنش نشان می‌دهند. این افراد خشم و حسادت درونی خود را با جملاتی از قبیل «می‌بینم که آدم لایق خودت را پیدا کردی!» تحویل عشق سابقشان می‌دهند. اگر لازم باشد، متولدین فروردین دعوا را به مرحله گیس و گیس‌کشی هم می‌رسانند.

متولدین اردیبهشت - حسادت خود را با چشمانشان نشان می‌دهند

متولدین اردیبهشت از آن دسته افرادی هستند که نمی‌‎توانند معشوق خود را با کسی قسمت کنند. این افراد در مواجهه با عشق سابقشان و فردی دیگر، به شدت حسادت می‌کنند و این حسادت را از چشم‌های خود به نمایش می‌گذارند. این مواجهه تا مدت زمانی طولانی در ذهن متولدین اردیبهشت می‌ماند و آن‌ها را آزار می‌دهد.

متولدین خرداد - به دوستشان زنگ می‌زنند و موضوع را تعریف می‌کنند

درک رفتار متولدین خرداد در روابط عاشقانه‌شان، بسیار دشوار است. ممکن است یک روز تا سر حد مرگ دلتنگ عشقشان باشند و فردای همان روز کاملا بی‌تفاوت نسبت به او باشند. این افراد بعد از دیدن عشق سابقشان با فردی دیگر، اول شوکه می‌شوند و بعد از دقایقی احساس می‌کنند که نیاز به تعریف داستان برای دوستان خود دارند. پس با نزدیک‌ترین دوستشان تماس می‌گیرند و یک دل سیر درباره عشق سابقشان و آن فرد دیگر صحبت می‌کنند.

متولدین تیر - خود را کنترل می‌کنند و به محض رسیدن به خانه اشک می‌ریزند

متولدین تیر افرادی احساساتی هستند. آن‌ها بعد از اتمام رابطه عاشقانه بسیار اشک می‌ریزند و با حضور درجا‌هایی که با عشقشان خاطره دارند، غمگین می‌شوند. مواجهه با عشق سابقشان و فرد جدید زندگی او برای متولدین تیر بسیار دشوار خواهد بود. این افراد شاید هیچ واکنش خاصی بلافاصله بعد از مواجهه نشان ندهند، اما به محض رسیدن به خانه و تنها ماندن، ساعت‌ها اشک می‌ریزند و احساس می‌کنند که به آن‌ها خیانت شده است.

متولدین مرداد - با خنده و قهقهه از کنار آن‌ها رد می‌شوند

مرداد ماهی‌ها را می‌توانیم از مغرورترین افراد بدانیم. آن‌ها معمولا خود را برتر از طرف مقابلشان در رابطه می‌دانند و بعد از اتمام رابطه چندان غمگین و محزون نمی‌شوند. مردان متولد مرداد بر این باورند که بعد از اتمام رابطه‌شان هم می‌توانند با افراد بسیار زیادی در رابطه باشند. متولدین مرداد در مواجهه با عشق سابقشان و عشق جدیدش، برای حفظ غرورشان تلاش زیادی می‌کنند و معمولا در حال قهقهه زدن از کنار زوج رد می‌شوند.

متولدین شهریور - سر تا پای عشق جدید عشق سابقشان را با دقت برانداز می‌کنند

متولدین شهریور افرادی منطقی هستند. آن‌ها انرژی زیادی را صرف عشقی که بدانند پایان خوشی ندارد، نمی‌کنند. منطق آن‌ها باعث می‌شود که بپذیرند برخی حس‌ها پایان‌پذیرند و بعد از آن هر کسی می‌تواند مسیر جدید خود را در پیش بگیرد. این افراد به جزئیات توجه زیادی می‌کنند و به همین خاطر وقتی عشق سابقشان را با معشوقه‌ای جدید می‌بینند، سر تا پای معشوقه را با دقت بررسی می‌کنند.

متولدین مهر - به پروفایل فرد جدید در صفحات مجازی می‌گردند

مردان و زنان متولد مهر معمولا روابط بسیار رمانتیک و عاشقانه‌ای دارند. این افراد بعد از اتمام رابطه شاید تا مدتی غمگین باشند، اما می‌دانند که چگونه خود را با شرایط جدید هماهنگ و با غم خداحافظی کنند. این افراد بعد از دیدن عشق سابقشان و معشوقه جدیدش، واکنش خاصی نشان نمی‌دهند، اما بلافاصله پس از جدا شدن از آن‌ها سعی می‌کنند پروفایل عشق جدید عشق سابق‌شان را در فضای مجازی پیدا کنند و او را با خود مقایسه کنند.

متولدین آبان - افکار پلیدی به ذهنشان می‌رسد

اگر رابطه عاشقانه متولدین آبان بد تمام شده باشد، نفرت و کینه درون آن‌ها به وجود می‌آید. این افراد عشق و نفرت را می‌توانند به صورت همزمان تجربه کنند. آن‌ها در مواجهه با عشق سابقشان و فردی جدید، طرف بد درون خود را نشان می‌دهند. حس حسادت درونی آن‌ها باعث می‌شود که افکار پلیدی به ذهنشان برسد. اینکه چگونه می‌تواند هر دو نفر را زجر دهد یا چگونه می‌تواند آن‌ها را از هم جدا کند.

متولدین آذر - بدون توجه و هر نوع دقتی از کنارشان رد می‌شوند

زمان برای متولدین آذر ارزشمندتر از آن است که بخواهند غصه تمام شدن رابطه‌شان با کسی را بخورند. آن‌ها معمولا پس از اتمام رابطه سعی می‌کنند سریع‌تر خود را جمع کرده و فضایی برای روابط جدید باز کنند. این افراد در مواجهه با عشق سابقشان و عشق جدیدش کاملا طبیعی برخورد می‌کنند و اصلا از این موضوع ناراحت نمی‌شوند. شاید حتی به آن‌ها دقت هم نکنند و بی‌تفاوت از کنارشان رد شوند. این بی‌توجهی متولدین آذر بعضا برای برخی تعجب‌آور است.

متولدین دی - موقعیت سغلی عشق جدید او برایشان مهم است

زنان و مردان متولد دی نیز بسیار منطقی هستند و اهمیت زیادی برای موقعیت شغلی خودشان قائلند. همین موضوع نیز سبب می‌شود که متولدین دی بعد از مواجهه با عشق سابقشان و عشق جدیدش، ناراحت نشوند و صرفا به این فکر کنند که عشق جدید او از لحاظ موقعیت شغلی در چه سطحی است. پس اکانت لینکدین او را چک می‌کنند و اگر فرد جدید موقعیت شغلی بهتری از خود آن‌ها داشته باشد، به شدت حسادت می‌کنند.

متولدین بهمن - سلامی می‌دهند و از کنار آن‌ها رد می‌شوند

عشق متولدین بهمن همزمان دوست و رفیق آن‌ها نیز هستند و این دوستی بعد از اتمام رابطه عاطفی نیز می‌تواند ادامه داشته باشد. اگر متولدین بهمن عشق سابقشان را با فرد دیگری دست در دست ببینند، اذیت نمی‌شوند. اگر رابطه عاطفی‌شان را دوستانه تمام کرده باشند، به سادگی سلامی به زوج می‌دهند و از کنارشان رد می‌شوند. حتی صحبت کردن با آن‌ها نیز برایشان دشوار نخواهد بود.

متولدین اسفند - با نگاهی محزون به چشمان عشق سابقشان نگاه می‌کنند

متولدین اسفند در روابط خود به شدت احساساتی هستند و تمام شدن رابطه عاطفی آن‌ها را زمین می‌زند. اگر عشق سابقشان آن‌ها را ترک کرده باشد، دیدن او با عشق جدیدش می‌تواند برای متولدین اسفند به شدت آزاردهنده باشد. در چنین مواقعی با غم و حسرت زیادی به چشم‌های عشق سابقشان خیره می‌شوند و تحمل دیدن آن دو نفر برایشان به شدت دشوار خواهد بود.

کد خبر : ۶۵۲۹۱
0
۰
ارسال نظر