دانلود سریال های خارجی جدید و پربیننده

سریال های خارجی از گزینه های هیجان انگیز برای گذراندن اوقات فراغت است، سریال هایی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد هم جدید می باشند و هم اینکه سرگرم کننده می باشند.

دانلود سریال های خارجی جدید و پربیننده
کد خبر : ۷۴۲۴۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

اگر از شما بپرسند یک سریال خوب چیست؟ شاید اولین پاسخ شما این باشد که سریالی است که شما را برای دیدن قسمت های بعدی ترغیب و کنجکاو کند، قطعا سریال های خارجی دیده اید که در حد 10 قسمت بوده و اینقد هیجان انگیز و برای شما سرگرم کننده بوده و پر از داستان که تمام ده قسمت را در یک شب دیده باشید. در این مقاله نیز قصد داریم چند سریال وقت پر کن و مهیج را برای دیدن به همراه عزیزان خود معرفی کنیم.

معرفی سریال های خارجی جدید و پربیننده

1- سریال کره ای Kingdom

سریال خارجی پادشاهی

سریال خارجی پادشاهی در دو فصل در 2019 و 2020 میلادی منتشر شد که تهیه و تولید این اثر توسط نت فلیکس انجام شده است. کارگردان این سریال توسط کیم سئونگ هون و بازیگرانی بنام جو جیهون، ریو سئونگ ریونگ، بائه دونا، پارک بیونگ اون، کیم سونگ کیو در این سریال بازی می کنند که اقتباسی از وب کامیک «پادشاهی خدایان» نوشته کیم ایون هی نوشته شده و نقاشی آن توسط یانگ کوینگ ایل اجرا شده است.

این سریال با نقدهای مثبتی از سوی بینندگان روبرو شده است.

سریال در زمان پادشاهی چوسان و چند سال پس از حملهٔ ژاپن به کره (۱۵۹۲ - ۱۵۱۵) اتفاق می‌افتد. فصل اول داستان ولیعهد لی چانگ (جو جیهون) را به تصویر می کشد که درگیر یک کودتا سیاسی شده و مجبور می‌شود ماموریتی را آغاز کند تا در مورد شیوع بیماری مرموزی که پادشاه فعلی و استان‌های جنوبی را دربرگرفته تحقیق کند؛ بیماری‌ای که باعث می‌شود قربانیان به صورت مردهٔ متحرک احیا شوند.

داستان با اعلامیه‌ای آغاز می شود که ادعا می کند «پادشاه چوسان مرده است و ولیعهد باید فوراً به عنوان پادشاه جدید، تاج گذاری کند.» اما در داخل کاخ، پادشاه به شدت بیمار است و طی ۱۰ روز گذشته، به صورت مخفیانه تحت درمان قرار گرفته و هیچ کس مجاز به ملاقاتش نیست، حتی خود ولیعهد. اواخر شب، ولیعهد برای دیدار با پدرش مخفیانه وارد کاخ شده و سعی می‌کند حقیقت را دریابد.

فصل دوم حول پیشرفت بیماری در چندین استان می‌چرخد. در ادامه راه برای متوقف کردن شیوع بیماری، یک مکاشفهٔ ویرانگر در سانگجو اتفاق می‌افتد. به محض فرارسیدن فصل زمستان، انبوهی از مردگان متحرک به دلیل تغییر دمای محیط، در حال گردش آزادانه هستند. شاهزاده لی چانگ از ترس تهاجم قریب‌الوقوع، سعی در جلب حمایت متحدین خود برای متوقف کردن مردگان و احقاق حق سلطنت خود دارد. اما در بی‌خبری ولیعهد، توطئه دیگری در جهت منافع سیاسی قبیلهٔ فاسد هاوون چو در جریان است.

2- سریال The Falcon and the Winter Soldier

مینی سریال فالکون و سرباز زمستان (The Falcon and the Winter Soldier) سریالی اکشن، ماجراجویی و درام، محصول کشور آمریکا به کارگردانی مالکوم اسپلمن و کاری اسکاگلند است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۱ توسط کمپانی Marvel Studios منتشر شد.

در این سریال بازیگرانی چون آنتونی مکی، دنیل برول، دزموند چیام، جان گتیه، میکی ایشیکاوا، ارین کلیمن، ادپرو اودیه، وایت راسل، سباستین استن، امیلی ونکمپ، شین برنگ، اریک آنتونی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فصل اول این سریال که در 6 قسمت و براساس شخصیت های کمیک مارول، سام ویلسون یا فالکون و باکی بارنز یا سرباز زمستانی ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ توسط شبکه دیزنی پلاس در آمریکا منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند. جالب است بدانید این سریال دنباله فیلم Avengers: Endgame محصول سال ۲۰۱۹ میباشد.

3- سریال Dr. Brain

سریال دکتر مغز یا دکتر برین

سریال دکتر مغز یا دکتر برین (Dr. Brain) با نام اصلی (Dr. Beurein) یک مجموعه علمی تخیلی، هیجان انگیز، درام و معمایی محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی کیم جی وون است که فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2021 میلادی توسط سه کمپانی Bound Entertainment و Dark Circle Pictures و Kakao Entertainment تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این سریال را نیز کیم جی وون، جین آ کیم و کوه یانگ جائه به صورت مشترک برعهده داشته و هنرمندانی چون لی سون-کیون، سو جی-هه، لی یو یانگ، هی سون پارک، مون سونگ گئون، تئو یو، لی جو-یونگ، لی وون جائه و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین پخش این سریال از تاریخ 4 نوامبر سال 2021 میلادی توسطApple TV+i در سراسر دنیا به صورت اینترنتی آغاز شد و تا 9 دسامبر نیز ادامه دارد؛ جالب است بدانید سریال دکتر مغز براساس یک وبتون کره‌ای به همین نام ساخته شده است؛ این سریال پس از پخش با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد و اغلب آن‌ها بازی خوب و قوی بازیگران به ویژه لی سون-کیون، کارگردانی و همچنین فیلمنامه جذاب و هیجانی آن را مورد ستایش قرار دادند.

کد خبر : ۷۴۲۴۱
0
۰
ارسال نظر