خودکشی خواننده جوان به‌ خاطر ترس از سربازی

پتونین خواننده جوان روس، به‌خاطر آنچه فرار از شرکت در جنگ و کشتن آدم‌ها عنوان کرده است، خودکشی کرد.

خودکشی خواننده جوان به‌ خاطر ترس از سربازی
کد خبر : ۱۱۴۱۴۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین‌ها: پتونین، خواننده ۲۷ ساله روس بود که روز گذشته با انتشار ویدیویی از خود، از تصمیمیش برای پایان دادن به زندگی گفت و به هوادارانش اعلام کرد، برای اجتناب از سربازی و جنگیدن، خودکشی می‌کند.

این خواننده رَپ اهل کراسنودار در جنوب روسیه بود که با نام هنری «ووکی» شناخته می‌شد. بر اساس این گزارش، این ویدیو مدتی بعد از انتشار، از کانال تلگرام او حذف شده است.

جسد این خواننده در کنار یک ساختمان چند طبقه در کراسنودار پیدا شده است و در ویدئویی که پیش از خودکشی تهیه کرده، گفته بود که آماده کشتن انسان‌ها برای هیچ عقیده و تفکری نیست.

او البته در این ویدیو به مشکلات روحی‌اش اشاره کرده و اینکه به همین دلیل از خدمت سربازی معاف شده است، اما گفته بود بیم آن دارد که فرمان مقامات روسیه برای بسیج محدود مردان در جنگ، شامل همه افراد در سنین مختلف شود.

این خواننده چند روز قبل آلبوم جدیدش را منتشر کرده و از طرفدارانش خواست تا به این آلبوم و آهنگ‌های قبلی‌اش گوش دهند تا بهتر بتوانند او را درک کنند. بر اساس این گزارش، ولادیمیر پوتین ـ رییس جمهور روسیه ـ ۲۱ سپتامبر فرمان بسیج محدود نیروهای ذخیره را صادر کرده و ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای ذخیره را فرا خوانده بود.

کد خبر : ۱۱۴۱۴۷
0
۰
ارسال نظر