خواننده های ایرانی رکورددار بیشترین فالوئر در اینستاگرام

در میان خواننده های مرد ایرانی تهی و ابی بیشترین تعداد فالوئرهای اینستاگرام را دارند و کمترین تعداد برای محسن یگانه و معین است.

خواننده های ایرانی رکورددار بیشترین فالوئر در اینستاگرام
کد خبر : ۱۰۰۰۶۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ شاید شما هم تا به حال از خودتان پرسیده باشید که کدام خوانندگان ایرانی بیشترین فالوئر را دارند.

مطلب پیش رو فهرستی از خوانندگان مرد ایرانی است که بیشترین دنبال کننده را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند.

تهی: ۱۲/۱ میلیون

تهی، با نام واقعی سید حسین موسوی، متولد سال ۱۳۶۴ در تهران و دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند است. فعالیت در زمینه ی موسیقی رپ را از اوایل دهه ی ۸۰ آغاز کرد. پس از چند سال فعالیت زیرزمینی، تصمیم گرفت فعالیت خود را در خارج از ایران ادامه دهد. او در سال ۸۸ کشور را ترک کرد و پس از مدتی اقامت در امارات و انگلیس، در نهایت به فرانسه مهاجرت کرد.

ابی: ۱۰/۷ میلیون

ابی، با نام واقعی ابراهیم حامدی، متولد سال ۱۳۲۸ در تهران است. فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۴۰ آغاز کرد. او ۲ سال پیش از انقلاب برای اجرای کنسرت به آمریکا رفته بود و با وقوع انقلاب در آنجا ماندگار شد.

آرمین زارعی: ۹/۸ میلیون

آرمین ۲AFM، با نام واقعی آرمین زارعی، متولد سال ۱۳۶۵ در تهران و دانشجوی اخراجی رشته مهندسی کامپیوتر است. فعالیت در عرصه ی موسیقی را از اوایل دهه ی ۸۰ آغاز کرد. پس از سال ها فعالیت زیرزمینی، در سال ۹۸ موفق به اخذ مجوز از وزارت ارشاد شد.

یاس: ۸/۵ میلیون

یاس، با نام واقعی یاسر بختیاری، متولد سال ۱۳۶۱ در شهر تالش در استان گیلان است. فعالیت در زمینه ی موسیقی را از اوایل دهه ی ۸۰ آغاز کرد. در ایران موفق به اخذ مجوز نشد تا اینکه در اواخر دهه ی ۸۰ برای اجرای کنسرت به آمریکا رفت و در اوایل دهه ی ۹۰ به ایران بازگشت.

شادمهر عقیلی: ۸ میلیون

شادمهر عقیلی متولد سال ۱۳۵۱ در تهران و تحصیل کرده ی هنرستان موسیقی است. فعالیت در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۷۰ آغاز کرد. در سال ۸۱ ایران را به مقصد کانادا ترک کرد. پس از آن به آمریکا رفت و فعالیت خود را در آنجا ادامه داد.

ساسی مانکن: ۷/۹ میلیون

ساسی مانکن، با نام واقعی ساسان حیدری یافته، متولد سال ۱۳۶۷ در اهواز و دانشجوی انصرافی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه نواب قزوین است. فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد. پس از چند سال فعالیت زیرزمینی، در سال ۹۰ ایران را ترک کرد و پس از مدتی زندگی در مالزی، ترکیه و دبی، در نهایت به آمریکا مهاجرت کرد و فعالیت خود را در آنجا ادامه داد.

مهراد جم: ۵/۱ میلیون

مهراد جم، با نام واقعی محسن سعیدی کیا، متولد سال ۱۳۷۶ درآبادان است. فعالیت خود در عرصه ی موسیقی را از اواخر دهه ی ۹۰ آغاز کرد. در سال ۹۹ تصمیم گرفت فعالیت خود را در خارج از کشور ادامه دهد. او ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و از آنجا به انگلیس رفت. با این حال، در سال ۱۴۰۰ به ایران بازگشت.

بابک جهانبخش: ۴/۸ میلیون

بابک جهانبخش متولد سال ۱۳۶۲ در آلمان و دانش آموخته ی رشته صداگذاری موسیقی است. او فعالیت در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

محسن چاوشی: ۴/۵ میلیون

محسن چاوشی متولد سال ۱۳۵۸ در خرمشهر و دارای مدرک دیپلم حسابداری است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

رضا صادقی: ۴/۴ میلیون

رضا صادقی متولد سال ۱۳۵۸ در بندرعباس و دارای مدرک لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد است. او فعالیت در حوزه ی موسیقی را از دهه ی ۷۰ آغاز کرد.

همایون شجریان: ۴/۲ میلیون

همایون شجریان، فرزند استاد محمدرضا شجریان، متولد سال ۱۳۵۴ در تهران است. او فعالیت خود در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۷۰ آغاز کرد.

داریوش: ۴ میلیون

داریوش اقبالی متولد سال ۱۳۲۹ در تهران و دارای مدرک دیپلم است. فعالیت در زمینه ی موسیقی را از اواخر دهه ی ۴۰ آغاز کرد. در اواخر دهه ی ۵۰ جهت درمان راهی انگلیس شد تا اینکه تصمیم گرفت آنجا بماند. پس از مدتی به آمریکا رفت و حالا ساکن فرانسه است.

فرزاد فرزین: ۴ میلیون

فرزاد فرزین متولد ۱۳۶۰ در تهران و دارای مدرک لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران است. او فعالیت در حوزه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

حامد پهلان: ۴ میلیون

حامد پهلان متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد. او در ایران موفق به اخذ مجوز نشد، به همین دلیل در سال ۱۴۰۱ از ایران به ترکیه مهاجرت کرد.

بهزاد لیتو: ۴ میلیون

بهزاد لیتو، با نام واقعی بهزاد داورپناه، متولد سال ۱۳۷۰ در اصفهان و دارای مدرک لیسانس رشته مهندسی صدا از دانشگاه دبی است. در نوجوانی به همراه خانواده ی خود به دبی مهاجرت کرد. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

محسن ابراهیم زاده: ۳/۹ میلیون

محسن ابراهیم زاده متولد سال ۱۳۶۶ در شهر تربت حیدریه در استان خراسان رضوی است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

رضا بهرام: ۳/۸ میلیون

رضا بهرام متولد سال ۱۳۷۰ در یزد و دارای مدرک لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

سیاوش قمیشی: ۳/۷ میلیون

سیاوش قمیشی متولد سال ۱۳۲۴ در دزفول و دارای مدرک فوق لیسانس رشته آهنگسازی از دانشگاه Royal Society of Arts انگلیس است. فعالیت در حوزه ی موسیقی را از دهه ی ۵۰ آغاز کرد. پس از انقلاب، ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد و فعالیت خود را در آنجا پی گرفت.

حمید صفت: ۳/۵ میلیون

حمید صفت متولد سال ۱۳۷۲ در تهران است. او فعالیت در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

بهنام بانی: ۳/۳ میلیون

بهنام بانی متولد سال ۱۳۶۶ در شهر دامغان در استان سمنان و دارای مدرک لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود است. او فعالیت در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

سیروان خسروی: ۳/۲ میلیون

سیروان خسروی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران و دانشجوی انصرافی رشته اقتصاد نظری است. او فعالیت در حوزه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

شایع: ۳/۲ میلیون

محمدرضا شایع متولد سال ۱۳۷۲ در تهران است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

محسن یگانه: ۳/۱ میلیون

محسن یگانه متولد سال ۱۳۶۴ در شهر گنبدکاووس در استان گلستان و دانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

معین: ۳ میلیون

معین، با نام واقعی نصرالله معین نجف آبادی، متولد سال ۱۳۳۰ در نجف آباد اصفهان است. فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از اواخر دهه ۴۰ آغاز کرد. بعد از انقلاب، در سال ۵۹ ایران را به مقصد اسپانیا ترک و پس از مدت کوتاهی از آنجا به آمریکا مهاجرت کرد و فعالیت خود را در آنجا از سر گرفت.

کد خبر : ۱۰۰۰۶۰
0
۰
ارسال نظر