“خواننده معروف گروه بی تی اس” برای سربازی کچل کرد/ عکس

جین یکی از خواننده های بی تی اس برای رفتن به سربازی موهای خود را تراشیده و کچل کرده است او از جمله خواننده هایی بوده که از گروه بی تی اس جدا شده تا به سربازی برود.

“خواننده معروف گروه بی تی اس” برای سربازی کچل کرد/ عکس
کد خبر : ۱۳۰۹۷۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شبونه، سربازی رفتن برخی از خواننده های گروه بی تی اس باعث شده بود که این گروه تصمیم بگیرد مدتی منحل شود و هر کدام از خواننده ها به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه بدهند.

اما در نهایت این تصمیم منتفی شد و گروه به کار خود ادامه میدهد اما ممکن است فعالیت انها تا جمع شدن خواننده هایش معلق بماند.

بی تی اس یک گروه موسیقی پرطرفدار در کره جنوبی میباشد که از سالهای تاسیس خود طرفداران زیادی را به دست آورده است.

"خواننده معروف گروه بی تی اس" برای سربازی کچل کرد/ عکس

بیوگرافی کیم سوک جین

کیم سوک جین یکی از خواننده های این گروه متولد ۴ دسامبر ۱۹۹۲ بوده و با نام هنری جین نیز شناخته می‌شود، او خواننده، ترانه‌سرا و عضو گروه BTS است.

کیم سه قطعه انفرادی را با BTS نوشته و منتشر کرده است: "Awake" در سال 2016، "Epiphany" در سال 2018 و "Moon" در سال 2020، که همگی در نمودار دیجیتال Gaon کره جنوبی قرار گرفته اند.

در سال 2019، کیم اولین آهنگ مستقل خود را به نام آهنگ دیجیتال "Tonight" منتشر کرد.

او اولین حضور رسمی خود را به عنوان یک هنرمند انفرادی در اکتبر 2022 با انتشار تک آهنگ "فضانورد" انجام داد.

دورانی که گروه بی تی اس هیچی برای خوردن نداشتن این سوکجین بود که هواشون رو داشت و با پول هایی که جمع کرده بود برای اعضا گروه غذا میخرید و چون جونکوک تو سن خیلی پایینی بود که کارآموز شد.

جین خیلی مراقبش بود و او رو به مدرسه میبرد و لباسای مدرسش رو اتو میکرد و…و به مامان گروه هم معروفه چون همیشه مراقبه همه اعضا هست و بهشون میرسه!!

کد خبر : ۱۳۰۹۷۷
0
۰
ارسال نظر