خواننده لس‌آنجلسی از پیشکسوت ورزش ایران شکایت کرد!

پیشکسوت ۸۹ساله پینگ پنگ ایران خاطرات جالبی را از روزهای پرتلاطم ورزش ایران روایت کرد و تنها افسوس او از سال‌ها حضور در ورزش برای فرزندانش است که نتوانسته حمایت مالی زیادی از آن‌ها داشته باشد.

خواننده لس‌آنجلسی از پیشکسوت ورزش ایران شکایت کرد!
کد خبر : ۸۶۴۷۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایسنا، امیر احتشام زاده را به عنوان پدر پینگ پنگ ایران می‌شناسند که سابقه ۲۵ سال عضویت در تیم ملی ایران را داشته است. او که اکنون گرد پیری روی صورتش نشسته است، کوله باری از خاطرات و حرف‌های شنیدی از ورزش ایران را با خود به همراه دارد از این رو به سراغش رفتیم تا راوی این خاطرات باشد.

احتشام زاده با وجود بیماری و شرایط جسمانی‌اش که حتی نشستن طولانی مدت روی صندلی هم برایش مشکل بود، درخواست ما را برای گفت وگو پذیرفت و به همراه همسر و دامادش با خوشرویی پذیرای مهمانان خود شد و بابت اینکه امکان بلند شدن از روی صندلی را به احترام مهمانانش ندارد، بارها عذرخواهی کرد.

خواننده لس‌آنجلسی از امیر احتشام زاده شکایت کرده است.

مشکل حقوقی با خواننده لس آنجلسی

او درباره مشکل حقوقی خود چنین توضیح می‌دهد:

حدود ۹ سال پیش در سفری که به ترکیه داشتم، مشکل مالی بین یکی از آشنایان و یکی از خواننده‌های لس آنجلسی به وجود آمد که از من خواسته شد با میانجیگری و ریش سفیدی مشکل را حل کنم و به من گفتند که فقط به شما که قهرمان بزرگ و ملی هستی، به قضاوتتون اعتماد کامل داریم.

به سرعت آن خواننده ماشینی را به دنبال من فرستاد و در دفتری برای حل این مشکل بین آن دو حاضر شدم. آن‌ها برگه‌هایی را به زبان ترکی مقابل من گذاشتند و با توجه به اعتمادی که داشتم برگه‌ها را امضا کردم.

پس از بازگشت به اقامتگاهم در ترکیه کپی برگه هارا به دخترم که آنجا بود نشان دادم و دخترم مات و مبهوت ماند و به من گفت پدر این برگه‌ها سفته هستند! در واقع ۱۴۵ هزار دلار آمریکا من را ضامن کرده اند.

آن خواننده به یک نفر در ایران وکالت داد و من در ایران محکوم شدم. با وجود پیگیری‌های فراوانی که انجام دادیم اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم و محکوم به پرداخت پولی شدم که واقعا نباید آن را بپردازم و خودم به هیچ عنوان در آن مسئله ذی نفع نبودم. فقط خواستم مشکل حل شود.

کد خبر : ۸۶۴۷۷
0
۰
ارسال نظر