خط قرمزهای “واتس اپ” که حسابتان را مسدود می کند

واتس اپ به دلیل ایمن سازی پلتفرم خود تعداد زیادی از حساب کاربران را مسدود می کند و آنها را از داشتن این برنامه محروم می کند.

خط قرمزهای “واتس اپ” که حسابتان را مسدود می کند
کد خبر : ۷۶۶۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ واتس آپ یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در سراسر جهان است. پلتفرم متعلق به متا به ابزاری تبدیل شده است که روزانه میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند. واتس آپ برای ایمن نگه داشتن این پلتفرم برای کاربرانش، به طور منظم تعداد زیادی حساب کاربری را ممنوع می‌کند.

اکانت‌ها به دلایل مختلفی می‌توانند مسدود شوند و شایان ذکر است که اکانت واتس آپ شما می‌تواند بدون اطلاع یا اطلاع رسانی در مورد آن مسدود شود. در وب‌سایت رسمی واتس آپ آمده است: اگر فکر کنیم فعالیت حساب‌ها شرایط خدمات ما را نقض می‌کند، ممکن است حساب‌ها را مسدود کنیم.

بیشتر بخوانید: 7 راهکار طلائی برای طولانی ماندن شارژ موبایل که نمی دانید

اگر از کاربران واتس آپ هستید، در اینجا مواردی که ممکن است منجر به ممنوعیت ورود شما به این پلتفرم شود، آورده شده است.

۱-استفاده از واتس آپ برای ارسال ویروس یا بدافزار

اشتراک گذاری فایل‌های حاوی ویروس یا بدافزار توسط واتس آپ اکیدا ممنوع است. ارسال چنین فایل‌های مخربی که می‌تواند به دستگاه‌های دیگر کاربران آسیب برساند، می‌تواند شما را از واتس آپ محروم کند.

۲-اشتراک گذاری شماره تلفن یا ارسال پیام به شماره ناشناس

شماره تلفن‌ها را بدون رضایت به اشتراک نگذارید یا از داده‌های به دست آمده از منابع غیرقانونی برای ارسال پیام به کاربران در واتس آپ یا اضافه کردن آن‌ها به گروه‌ها استفاده نکنید. انجام این کار می‌تواند حساب شما را از پلتفرم مسدود کند.

۳-ایجاد یک حساب کاربری جعلی

ایجاد یک حساب کاربری جعلی یا جعل هویت شخص دیگری در واتس آپ نیز می‌تواند شما را از این پلتفرم محروم کند. وقتی صحبت از واتس آپ بیزینس به میان می‌آید، کلاهبرداران اغلب حساب‌های جعلی ایجاد می‌کنند تا کاربران را فریب دهند.

۴-ارسال پیام‌های خودکار یا انبوه

با استفاده از واتس آپ پیام انبوه، پیام خودکار یا شماره گیری خودکار ارسال نکنید. واتس آپ از فناوری یادگیری ماشین و گزارش‌های کاربران برای شناسایی و ممنوعیت حساب‌هایی که پیام‌های خودکار ناخواسته ارسال می‌کنند، استفاده می‌کند.

۵-ایجاد حساب‌ها به روش‌های غیرمجاز یا خودکار

ایجاد حساب‌ها یا گروه‌ها به روش‌های غیرمجاز یا خودکار، یا استفاده از نسخه‌های تغییر یافته واتس آپ نیز می‌تواند شما را تحریم کند. باید از استفاده از ابزار‌های آنلاینی که به شما کمک می‌کنند تا چندین گروه را به راحتی ایجاد کنید، اجتناب کنید.

۶-استفاده بیش از حد از لیست‌های پخش

همانطور که در واتس آپ گفته می‌شود، استفاده مکرر از پیام‌های پخش شده ممکن است باعث شود افراد پیام‌های شما را گزارش کنند و این شرکت ممکن است مجبور شود حساب‌هایی را که چندین بار گزارش شده اند مسدود کند.

۷-ارسال پیام‌های ناخواسته

مطابق با واتس آپ، اگر مخاطبی از شما بخواهد که ارسال پیام به او را متوقف کنید، باید مخاطب را از دفترچه آدرس خود حذف کنید و از تماس مجدد با آن‌ها خودداری کنید. اگر کاربر دیگر شکایتی ارائه کند، حساب واتس آپ شما ممکن است مسدود شود.

۸-تلاش برای تغییر یا تغییر کد برنامه واتس آپ

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند شما را از واتس آپ خارج کند این است که سعی کنید با کد برنامه واتس آپ بازی کنید یا آن را تغییر دهید.

۹- استفاده از GB WhatsApp یا WhatsApp Plus

استفاده از برنامه‌های شخص ثالث مانند GB WhatsApp و WhatsApp Plus نیز ممکن است باعث محرومیت شما از واتس آپ شود. همانطور که این شرکت در وب سایت خود می‌گوید، WhatsApp Plus برنامه‌ای است که توسط WhatsApp توسعه داده نشده و همچنین توسط WhatsApp مجاز نیست.

توسعه دهندگان WhatsApp Plus هیچ ارتباطی با WhatsApp ندارند و ما از WhatsApp Plus پشتیبانی نمی‌کنیم.

کد خبر : ۷۶۶۷۴
0
۰
ارسال نظر