خرید وب مانی

کارمزد بسیار کم، امنیت بالا و قابلیت استفاده در انواع سایت‌های خرید و فروش، از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود.

خرید وب مانی
کد خبر : ۴۴۶۴۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

افرادی که به فکر پس انداز دلاری می‌افتند، یکی از روش‌های پیش روی آن‌ها، خرید وب مانی است. برداشت و واریز از این طریق بسیار راحت‌تر صورت می‌گیرد و نکته مهم، سادگی و آسانی استفاده از آن است! از باز کردن حساب تا رسمی کردن آن، تمام مسیر به راحتی صورت می‌پذیرد.

خرید وب مانی

دلایل زیادی وجود دارد که افراد به سمت وب مانی جلب می‌شوند. جالب است بدانید که سایت WebMoney در ژوئن 2021 اعلام کرده که بیش از 44 میلیون حساب در سایت خود دارد! فعالیت‌های مالی آنلاین به کمک آن آسان‌تر گردیده است.

در واقع از سال 1998 که فعالیت خود را آغاز کرده است، توانسته جایگاه خوبی را میان فروشندگان و خریداران پیدا کند.

شاید رقیب قدرتمندی در مقایسه با پی پال به نظر نرسد، امّا در میان ایرانیان محبوبیت خاص خود را دارد.

چرا که برعکس سیستم‌های اعتباری و پرداختی، کشور ما را تحریم نکرده است. در نتیجه ثبت نام در سایت وب مانی و خرید و جا به جایی پول، به آسانی امکان پذیر خواهد بود.

مزیت‌های وب مانی:

  • تبادل آسان
  • نداشتن سخت گیری برای ایرانی‌ها
  • امکان خرید از سایت‌های مختلف (از بازی تا محصولات و خدمات برای خانم‌ها و آقایان)
    و …

شرکت وبمانی در کشور روسیه بنیان نهاده شده است و نبود تحریم‌ها از عواملی بود که باعث جذب کاربران ایرانی شد. امّا این تنها مزیت خرید وب مانی نیست؛ کارمزد بسیار کم، امنیت بالا و قابلیت استفاده در انواع سایت‌های خرید و فروش، از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود. بسیاری از کالاها و محصولات دیجیتالی را نیز می‌توان از طریق خرید وب مانی به‌دست آورد.

می‌توانید کیف پول‌های متعددی داشته باشید که ارزهای مختلفی داشته باشند. ارزهایی که وب مانی پشتیبانی می‌کند شامل موارد زیر است:

  • WMR معادل روبل روسیه (RUR)
  • WMZ معادل دلار آمریکا (USD)
  • WME معادل یورو اروپا (EUR)
  • WMU پول گریونا اوکراین (UAH)
  • WMB پول روبل بلاروس (BYN)
  • WMY معادل پول قزاقستان (UZS)
  • خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی

در کنار وب مانی باید به پرفکت مانی نیز اشاره کنیم. چرا که این شرکت نیز با ارائه خدمات بدون محدودیت خود باعث جلب نظر بسیاری از ایرانیان شده است.

از پرفکت مانی برای خرید انواع کالاها و خدمات به صورت آنلاین استفاده می‌کنند. از آنجایی که پرفکت مانی در پاناما واقع شده است، با سایت‌های زیادی در ارتباط است و می‌توان به راحتی از هر سایتی که درگاه را داشته باشد، خرید را انجام داد.

آیا وب سایتی که قصد خرید از آن را دارید، درگاه پرفکت مانی دارد؟ پس منتظر نمانید! با افتتاح یک حساب پرفکت مانی، به راحتی خرید خود را انجام دهید. امّا صبر کنید، روش راحت تری نیز وجود دارد!

چرا خرید ووچر پرفکت مانی را مطرح کردیم؟ پرفکت مانی سیستمی را ایجاد کرده است که دلارهای پرفکت مانی به صورت کد ووچر یا کوپن قابل استفاده خواهند بود.

به این معنا که به جای افتتاح حساب، می‌توانید تنها با وارد کردن کد ووچر، خرید خود را انجام دهید یا موجودی حساب خود را در هر سایتی افزایش دهید.

اگر یک حساب پرفکت مانی باز کنید، می‌توانید ووچرهای خود را به صورت ذخیره در آنجا داشته باشید و هر وقت که بخواهید از آن استفاده کنید. تصور کنید چقدر سریع می‌توانید تنها با چند کلیک، کالا و خدمات خود را بدون دردسر خریداری کنید!

دیجی دلار

چرا خرید ووچر پرفکت مانی را انجام دهیم؟

  • به راحتی پول خود را منتقل کرده و برای هر کسی در دنیا ارسال کنید.
  • خدمات و محصولات را به صورت آنلاین در محیطی امن انجام دهید.
  • ووچر خود را به هر ارز دیجیتالی دلخواه تبدیل کنید.

امّا با وجود تمام این موارد، بالا بودن امنیت، آسانی در کاربری و استفاده نمودن در سایت‌های مختلف، همچنان برای رسمی نمودن حساب ممکن است مشکلات پیش روی ما قرار گیرد.

مراحل احراز هویت بهتر است توسط گروه پشتیبانی داخلی صورت گیرد تا بتوانید پشتیبانی کامل را دریافت کنید.

همچنین تبدیل ریال به دلار در مرحله اول وجود دارد که گاهی دردسرساز است.

برخی افراد مسیر طولانی را پیش می‌گیرند، یک کارت هدیه ویزا خریداری می‌کنند که دریافت آن زمان بر است و سپس به سراغ خرید ووچر پرفکت مانی می‌روند.

به جای این روش غیر مستقیم می‌توان از سایت‌هایی مانند دیجی دلار استفاده نمود و خرید خود را مستقیم انجام داد. به‌علاوه، در طول خرید و بعد از آن نیز پشتیبانی‌های لازم را دریافت نمود! به این ترتیب خیالتان از بابت خرید و استفاده وب مانی و پرفکت مانی راحت خواهد بود.

دیجی دلار

همه ما دوست داریم که در محیطی امن، خریدهای خود را انجام دهیم. افرادی باشند که بتوانند ما را راهنمایی کنند تا بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنیم! همچنین راهی باشد که خرید به راحت‌ترین شکل ممکن انجام شود.

به خصوص اگر قصد خرید ارزهای خارجی را داشته باشیم، بیشتر نگران می‌شویم. در حالی که اگر در آن واحد که خرید را انجام می‌دهیم ارز دلخواه به حسابمان واریز شود، خیالمان حسابی راحت خواهد شد.

دیجی دلار تمام این موارد را آماده کرده تا بتوانید در راحتی و امنیت، خرید خود را انجام دهید.

خرید وب مانی و خرید پرفکت مانی به صورت کاملا اتوماتیک توسط این سایت امکان پذیر است.

اگر با سوالی برخورد کردید یا مشکلی برایتان پیش آمد، استرس نداشته باشید! پشتیبان‌ها و کارشناسان خبره دیجی دلار به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی شما هستند.

همچنین با مطالعه انواع مطالب آموزشی موجود در سایت دیجی دلار می‌توانید از آخرین اخبار روز در زمینه ارزهای دیجیتالی مختلف مطلع شوید.

قیمت خرید ارزها در این سایت، منصفانه و در کمترین حالت ممکن قرار گرفته تا ریسک کمتری در هنگام خرید داشته باشید.

پس با ثبت نام در دیجی دلار در کمترین زمان ممکن، وب مانی یا پرفکت مانی خود را تهیه کنید و به خرید و تبادل بپردازید. این وب سایت بیش از هفت سال است که در این زمینه سابقه دارد و می‌توانید به راحتی هم از طریق سایت و هم از طریق شبکه‌های اجتماعی این شرکت استارت آپی، پرداخت‌های آنلاین را دنبال کنید.

کد خبر : ۴۴۶۴۹
0
۰
ارسال نظر