خداداد مروتی مار گیر برتر خاورمیانه کیست؟!

خانه مروتی مارگیر حال و هوای عجیبی دارد. بی‌خبر بروید، ممکن است همان‌ طور که نشسته اید ناگهان ماری جلوی چشم‌تان سبز شود.

خداداد مروتی مار گیر برتر خاورمیانه کیست؟!
کد خبر : ۱۶۰۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - خداداد مروتی خود را تنها مارگیر کرمانشاه و یکی از قوی ترین مارگیرهای خاورمیانه با انجام خطرناک ترین بازی با مارهای سمی و گزنده معرفی می‌کند. روایت خداداد مروتی مار گیر را بخوانید.

مروتی گفتگویی جالب با جام جم داشته است. او می‌گوید یک گاوداری دارد که با آن زندگی‌اش را می‌گذراند. کارش ‌که تمام می‌شود، به حیواناتی رسیدگی می‌کند که در طبیعت دچار مشکل شده‌اند

این مارگیر می گوید: «من عاشق حیوانات هستم. برایم فرقی نمی‌کند چه حیوانی باشد. خزنده یا پرنده و گزنده. زخمی شده باشند، آنها را تیمار می‌کنم و دوباره به طبیعت برمی‌گردانم. عشقم به حیوانات بی‌حدوحصر است و آنها را به اندازه بچه‌هایم دوست دارم.»

خانه مروتی حال و هوای عجیبی دارد. بی‌خبر به خانه‌اش بروید، ممکن است همان‌ طور که نشسته اید ناگهان ماری از پشت پشتی یا بالش جلوی چشم‌تان سبز شود.

مروتی می‌گوید :«وقتی قرار است مهمان به خانه‌ام بیاید، به من می‌گویند مارهایت را جمع کن تا بیاییم و من هم به احترام‌شان این‌کار را انجام می‌دهم.»

داستان آشنایی خداداد مروتی با مار

او داستانش را اینگونه روایت می کند:

خداداد مروتی مار گیر کرمانشاهی

«یک روز که سر سفره بودم، برای خودم در لیوان آب ریختم. سیاه‌مار هم دورتر از ما بود. وقتی آب ریختم، او کنار سفره آمد و آنجا متوجه شدم که مار تشنه است. نوشابه برایش ریختم که چون گاز داشت، نخورد و به او آب دادم. بعد از آن، بیشتر با هم اخت شدیم و فکر می‌کنم ۵-۴ سال داشته باشد.»

کد خبر : ۱۶۰۹۹
0
۰
ارسال نظر