خبر مهم، ساعت کاری ادارات در کل کشور تغییر کرد!

سخنگوی دولت اعلام کرد: بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو، تغییر ساعات اداری از تاریخ ۲۱ خرداد تا ۳ شهریور از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ در سراسر کشور تصویب شد.

خبر مهم، ساعت کاری ادارات در کل کشور تغییر کرد!
کد خبر : ۹۲۲۴۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مسافربری مشهد - یزد، اظهار داشت: امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم و دلایل این حادثه از سوی مسئولین مورد بررسی قرار گیرد.

وی در رابطه با مصوبات جلسه امروز هیئت دولت، گفت: هیئت وزیران مصوبات متعددی داشت که دو مصوبه برای اهالی رسانه اهمیت بیشتری دارد.

آئین نامه ناظر به رتبه بندی معلمان

آئین نامه ناظر به رتبه بندی معلمان در هیئت وزیران مطرح شد.

پیش از این، آئین نامه رتبه بندی معلمان به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش مطرح شده بود و کمیسیون آموزش دولت در چند جلسه این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی دولت بیان کرد: به دلیل ارزش قائل شدن به شأن و جایگاه معلمان، موضوع نیازمند رسیدگی بود تا آئین نامه منطبق با قانون شود و به اهداف مقرر در قانون برسیم که وزارت آموزش و پرورش در جهت این آئین‌نامه به سمت اجرایی شدن رتبه بندی معلمان گام بردارد.

بهادری جهرمی در رابطه با دیگر مصوبه دولت در خصوص اصلاح ساعت کاری ادارات، گفت: مصوبه عمومی برای کل کشور، بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو تصویب شد که به موجب آن از ۲۱ خرداد تا تاریخ ۳ شهریور ساعت کاری ادارات به ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ دقیقه تغییر کند و این تغییر از سوی مقامات اداری و استانی باید جبران شود تا خللی در خدمت رسانی و انجام امور نداشته باشیم.

وی افزود: توافقاتی با کشاورزان وزارت صنعت و معدن، وزارت نیرو و وزارت نفت صورت می‌گیرد تا هیچ خللی به حوزه تولید وارد نشود و برق مورد نیاز در صنعت تأمین شود و از سوی دیگر شاهد قطعی برق خانگی هم نباشیم. با مدیریت مصرف، این یک وعده نیست بلکه دستاورد همگانی خواهد بود.

کد خبر : ۹۲۲۴۵
0
۰
ارسال نظر