خبر فوری؛ قتل کارگردان سینما در اکباتان

بابک خرمدین، کارگردان سینما توسط والدین خود به قتل رسید؛ جسد مثله شده وی درسطل زباله ای واقع در شهرک اکباتان تهران کشف شد. گفته می‌شود پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد.

خبر فوری؛ قتل کارگردان سینما در اکباتان
کد خبر : ۲۲۰۳۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از آخرین خبر- بابک خرم دین کارگردان سینمای ایران به قتل رسید؛ پدر و مادر وی که وسط پلیس بازداشت شدند تحت بازجویی قرار دارند و هنوز از انگیزه این قتل اطلاعاتی در دست نیست.

جزئیات کشف جسد کارگردان سینما

جسد مثله شده یک مرد جوان صبح ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در یک سطل زباله در خیابان نفیسی، محله اکباتان کشف شد، این پیکر بعد از مرگ قطعه قطعه شده است.
مأموران کلانتری ۱۳۵، تشخیص هویت و تجسس با حضور در محل کشف جسد و تشکیل پرونده به بررسی ابعاد این قتل پرداختند.

اعترافات پدر بابک خرمدین

پدر بابک خرمدین کارگردان سینما در اعترافات خود گفت: پسرم مجرد بود، به خاطر اختلافاتی که داشتیم صبح قتل - روز یکشنبه- او را با خوراندن مواد بیهوشی، بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیک‌ترین سطل آشغال خیابانی انداختم.

بیوگرافی بابک خرمدین کارگردان

بابک خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل ۱۳۸۸ است، این کارگردان سال ۱۳۷۹ در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد.

بابک خرم‌دین در سال ۸۹ به‌عنوان دانشجو راهی لندن می‌شود و در آن‌جا با مساله مهاجرت و غربت درگیری پیدا می‌کند. وی فیلم «سوگنامه ای برای یاشار» را تا حد زیادی با الهام گرفتن از آن دوره زندگی خود ساخته است؛ این فیلم روایت زندگی روزمره یاشار مهاجر ایرانی ترک تبار در لندن است که با ویزای دانشجویی وارد لندن شده است.

همزمان با اتمام کالج، دچار مشکل مالی و دلتنگی برای خانواده‌اش و ایران می‌شود و بین ماندن و برگشتن مردد است.
فیلم «سوگنامه‌ای برای یاشار» یک اثر مستند داستانی به شمار می‌رود که در گروه هنر و تجربه اکران شد.

کد خبر : ۲۲۰۳۷
0
۰
ارسال نظر