خبر خوش به طرفداران آیفون/ گوشی ارزان در راه است!

اپل قصد دارد با معرفی آیفون SE 4 با محصولات اندرویدی رقابت کرده و بیشتر کاربران اندرویدی را به سوی محصولات خود جذب کند.

خبر خوش به طرفداران آیفون/ گوشی ارزان در راه است!
کد خبر : ۱۵۷۰۵۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از آی تی رسان؛ در حال حاضر که در عصر تکنولوژی به سر می‌بریم، هر روز شاهد عرضه محصولات جدید شرکت‌های فناوری هستیم. کمپانی‌های فعال در این حوزه همیشه سعی کرده‌اند طبق سلیقه مشتریان، دستگاه‌های جدید مجهز به قابلیت‌های منحصر به‌فرد تولید کنند.

یکی از این شرکت‌های مطرح که چندین سال است به تولید و طراحی محصولات هوشمند، گوشی‌های همراه، تبلت، محصولات خانگی و غیره می‌پردازد، اپل نام دارد. این شرکت آیفون‌های خود را در اندازه، رنگ‌‌بندی و قیمت‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند.

حالا این کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد به جنگ اندروید برود! اپل قصد دارد با معرفی آیفون SE 4 با محصولات اندرویدی رقابت کرده و بیشتر کاربران اندرویدی را به سوی محصولات خود جذب کند.

آیفون SE اصلی که در سال 2016 به بازار عرضه شده بود، از بهترین تراشه اپل استفاده می‌کرد و از لحاظ قیمتی نیز در صدر گوشی‌های اقتصادی این شرکت قرار داشت. در نتیجه، می‌توان آن را مشابه محصولاتی همچون گوگل پیکسل 6a و سامسونگ گلکسی A53 دانست.

کمی بعد در سال 2022 نسخه بعدی این محصول به بازار آمد، با همان ظاهر قدیمی ولی سخت‌افزاری فوق‌العاده قدرتمند! آیفون SE 2022 توانست از گوشی‌های اندرویدی پیشی گرفته و در لیست ده گوشی برتر جهان قرار بگیرد.

حالا این شرکت اعلام کرد که می‌خواهد از آیفون SE 4 نسخه 2024 رونمایی کند.

آیفون SE 2024 به جنگ محصولات میان‌رده گوگل و سامسونگ می‌رود

در ابتدا شایعات فراوانی مبنی بر عرضه آیفون SE 2023 منتشر شده بود؛ کمی بعد گفته شد که این محصول در سال 2024 عرضه خواهد شد.

در حال حاضر مینگ-چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین اپل، اعلام کرده است که اپل می‌خواهد از آیفون SE 4 در بهار 2024 رونمایی کند. این تحلیلگر اشاره می‌کند که آیفون SE 4 چیزی از آیفون 14 کم نداشته و با ویژگی‌های جذابی که در ادامه قرار دادیم، وارد بازار خواهد شد.

این دستگاه می‌تواند سازندگان گوشی‌های اندرویدی را به زحمت بیاندازد؛ چرا که این شرکت‌ها مجبور می‌شوند برای بازپس‌گیری کاربران خود، دستگاه‌هایی با قابلیت‌های منحصر به‌فرد تولید کنند.

در حالی که سامسونگ و گوگل سعی می‌کنند تا جایی که امکان دارد از دوربین‌های قدرتمندتر، باتری‌های بزرگ و نمایشگرهای با رفرش ریت بهتر استفاده کنند، اپل از همان طراحی قدیمی استفاده کرده و در عین حال قدرتمندترین تراشه خود را در محصول جدیدش تعبیه می‌کند.

ویژگی‌های آیفون SE 4:

طراحی آیفون 14 به همراه ناچ و فیس آیدی
صفحه نمایش اولد 6.1 اینچی با رفرش ریت 60 هرتز
تراشه A16 بایونیک (که احتمالا در آیفون 15 نیز به کار گرفته خواهد شد)، 4 تا 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پایه
پورت شارژ USB-C (که برای اولین بار در آیفون 15 تعبیه شد) به همراه سرعت شارژ/داده USB 2.0

آیفون XR تولید سال 2018 که قیمتی معادل با 750 دلار داشت، به یکی از محبوب‌ترین آیفون‌ها تبدیل شده بود. اکنون انتظار داریم آیفون SE 4 با قیمت بسیار پایین‌تر و ویژگی‌های بیشتر توجه علاقمندان زیادی را به خود جذب کند. احتمالا این محصول 500 دلاری از همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی آیفون 14 استفاده کند.

آیفون SE 2022 موفق شد در لیست پنجمین گوشی پرفروش جهان قرار گیرد، اما حالا آیفون SE 4 با ظاهری مدرن‌تر، فیس آیدی و صفحه نمایش اولد 6.1 اینچی در راه است که مسلما توجه کاربران اندرویدی زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

کد خبر : ۱۵۷۰۵۹
0
۰
ارسال نظر