خبری تلخ که تیم ملی تکواندو را شوکه کرد!

اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان با انتشار پیامی از تیم ملی خداحافظی کرد.

خبری تلخ که تیم ملی تکواندو را شوکه کرد!
کد خبر : ۱۲۶۱۵۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از طرفداری؛ تیم‌های ملی تکواندو ایران در دو بخش مردان و زنان راهی مکزیک شد تا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند. سهم مردان از این رقابت‌ها سه برنز بود و زنان بدون مدال به تهران بازگشتند.

اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات وزن ۷۳+ کیلوگرم حضور داشت اما با شکست در دور نخست مقابل حریف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کاپیتان ۳۱ ساله تیم ملی بعد از ۱۲ سال حضور مداوم در تیم ملی و کسب عناوینی مانند طلای قهرمانی دانشجویان جهان و بازی‌های ارتش‌های جهان و همچنین نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت.

او با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعد از ۱۲ سال عضو تیم ملی تکواندو بودن این‌بار به حرمت قلب‌های غمگین مردمم در این روزهای سرد و سخت استخوان‌سوز با قلبی پر از درد از تیم ملی ایران خداحافظی می‌کنم. و اینگونه می‌نویسم به نام تکواندو و به نام ریاضت‌هایش، سختی‌هایش، سکوهایش، مدال‌هایش، فریاد خاموش خود را بانگ می‌زنم خداحافظ عشق من و با تمام وجود و چشمانی پر از اشک تو را فریاد و خداحافظی می‌کنم و تو را به آغوش بی‌رحم و با رحم سرنوشت می‌سپارم.

ندا زارع مربی تیم ملی تکواندو بانوان نیز با انتشار پستی در فضای مجازی از تیم ملی کنار رفت

او سال 1398 با اعلام کمیته فنی دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، به عنوان بهترین مربی این رویداد انتخاب شد.

زارع در صفحه شخصی خود نوشت: پس از سال‌ها تلاش و زحمت در راستای پرورش استعدادهای دختران سرزمینم، در این مقطع به علت عدم وجود شرایط مناسب برای همکاری در تیم ملی تکواندو، کناره‌گیری خود را اعلام می‌کنم.

اعلام این تصمیم را موکول به اتمام مسابقات جهانی کردم تا هیچ لطمه‌ای به بازیکنان و تیم ملی وارد نگردد و در این مدت با تمام وجود در خدمت تیم ملی و بازیکنان بودم و اجازه ندادم که این تصمیم کوچکترین خدشه‌ای به ایفای وظیفه‌ام به عنوان مربی وارد سازد.

البته مشخص نیست تصمیم زارع مانند خدابنده به حوادث اخیر کشور برمی‌گردد یا اختلافاتی میان او و سرمربی تیم ملی یا فدراسیون وجود داشته است.

کد خبر : ۱۲۶۱۵۵
0
۰
ارسال نظر