خانم ها بخوانند؛ ترفندهای علمی برای جذب کسی که دوستش دارید

در این مطلب چند راهکار مفید و علمی برای عاشق کردن مرد مورد علاقه تان توضیح داده شده تا او را به راحتی جذب کنید.

خانم ها بخوانند؛ ترفندهای علمی برای جذب کسی که دوستش دارید
کد خبر : ۱۲۴۲۲۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از اقتصاد آنلاین، اگر مجرد هستید، احتمالاً به شنیدن توصیه هایی در مورد اینکه چگونه یک مرد را عاشق خودتان کنید عادت کرده اید.

پیدا کردن مرد مناسب و عاشق تا حد زیادی به شانس ربط دارد. محققان می گویند که ژنتیک، شانس و زمان‌بندی ، کلیدهای برقراری ارتباط هستند. اما چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا او را عاشق خودتان کنید.

بیشتر بخوانید: قابل توجه مردان؛ آزاردهنده ترین جملات که زنان را بهم می ریزد!

ما چند روش علمی که باعث می شود او عاشق شما بشود، برای شما آوردیم.

شبیه او شوید

این یک پدیده شناخته شده است. ما جذب افرادی می شویم که شبیه خودمان هستند. به مین خاطر خانواده مان را خیلی دوست داریم.

شبیه مادرش شوید

دیوید پرت، روانشناس و پژوهشگر، دریافت که اکثر افراد جذب کسانی می شوند که رنگ مو و چشم آنها مشابه والدین خودشان باشند.

به اندازه او ناز باشید

یک مطالعه نشان داده که هر چه یک فرد جذاب تر باشد، استانداردهای بالاتری برای انتخاب شریک زندگیش دارد. مردم می‌خواهند با کسی قرار بگذارند که حداقل به زیبایی خودشان باشد.

دوری کنید

محققان دریافتند که مردان زمانی زنان را بیشتر می‌خواهند که زنان با آنها سرد رفتار کنند. با این حال، این فقط برای زنانی است که در رابطه هستند . هیچ زن مجرد، سرد و مغروری برای مردان در نگاه اول جذاب نیست.

به او توجه کنید

جان گاتمن، کارشناس روابط، می‌گوید زوج‌هایی که به یکدیگر توجه می کنند، مدت بیشتری عاشق می‌مانند. زوج هایی که پس از شش سال یا کمتر از زندگی مشترک طلاق گرفتند، تنها در ۳۳ درصد مواقع به یکدیگر اهمیت دادند، در حالی که آنهایی که پس از شش سال هنوز خوشحال هستند، ۸۷ درصد به نیازهای یکدیگر اهمیت دادند.

شاد به نظر برسید

محققان دریک آزمایش در سال ۲۰۱۱ ، از بیش از هزار نفر خواستند تا عکس های افراد غریبه را بر اساس جذابیت رتبه بندی کنند.

مردان زنانی را که شاد بودند بیشتر از زنانی که چهره مغرورانه داشتند، دوست داشتند. جالب اینجاست که زنان، مردان مغرور را بیشتر از مردان شاد دوست داشتند.

دستان خودتان را موقع صحبت حرکت دهید

در یکی دیگر از مطالعه‌ها، محققان دریافتند که به نظر مردان، زنانی که دست‌ و بازوهای خود را زیاد حرکت می‌دهند جذابتر هستند.

خوش بو باشید

دانشمندان دریافته‌اند که افراد بر اساس بوی عرقشان جذب یکدیگر می‌شوند. این ترکیبی از فرمون‌ها و هورمون‌ها است که ما را به ترکیب DNA یکدیگر راهنمایی می‌کند و ما را ترغیب می‌کند که جذب یکدیگر شویم.

به او خیره شوید

هنگامی که جوآن کلرمن، روانشناس دانشگاه ماساچوست از دانشجویان خواست تا دو دقیقه مستقیم به چشمان یکدیگر خیره شوند، دانشجویان با وجود اینکه هرگز یکدیگر را ملاقات نکرده بودند احساس کردند که علاقه، محبت و حتی عشق بین آنها بوجود آمده است.

کد خبر : ۱۲۴۲۲۲
0
۰
ارسال نظر