خالکوبی‌های عاشقانه جنیفر لوپز و بن افلک!

جنیفر لوپز و همسرش بن افلک در پست جدیدی به مناسبت روز ولنتاین عشق خود را با خالکوبی‌هایی بر روی پوست خود جاودانه کردند.

خالکوبی‌های عاشقانه جنیفر لوپز و بن افلک!
کد خبر : ۱۴۹۸۲۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - جنیفر لوپز و بن افلک در روز ولنتاین از طرح‌هایی که به یاد یکدیگر بر بدن خود خالکوبی کرده‌اند پرده برداری کرده‌اند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر 53 ساله با انتشار عکسی از خالکوبی‌های خود معنا آن‌ها را برای طرفداران توضیح داد.

این ستاره نوشت که این خالکوبی‌ها نمادی از تعهد آن‌ها به یکدیگر است. در حالی که نماد بی‌نهایتی که خالکوبی کرده‌اند نشان دهنده عشق بی پایان آن‌ها است.

پس از جدال بین این زوج در مراسم گرمی حالا طرفداران آن‌ها بار دیگر از عشق میان این زوج مطمئن شدند.

جنیفر در توضیح این پست نوشت: «روز ولنتاین مبارک عشق من» او همچنین چندین عکس قدیمی از اوایل رابطه خود در سال 2000 منتشر کرد.

او در هشتگ‌های این پست به تاریخچه رابطه عاشقانه خود اشاره کرد: «#ThisIsUsThen»، «#ThisIsUsNow» و «#ThisIsMeNow».

خالکوبی‌های عاشقانه بن و جنیفر!

طرح خالکوبی او نماد بی‌نهایت را نشان می‌دهد. بر روی حلقه‌های ظریف این خالکوبی نام این زوج «جنیفر» و «بن» نوشته شده است. این خالکوبی نشانه رابطه ابدی آن‌ها است.

یک تیر، احتمالاً یکی از تیرهای فرشته عشق، از میان این شکل رد شده است. به گزارش وقت صبح همچنین به نظر می رسید که این طرح متنی دیگر در گوشه سمت چپ آن وجود دارد. با این حال این نوشته در عکسی که جنیفر منتظر کرده است مشخص نیست.

طرح خالکوبی بن نیز مشابه طرح جنیفر است. اگرچه خالکوبی این زوج یکسان نیست.

خالکوبی بن دو پیکان متقاطع دارد که به نظر می رسید در مرکز با نخ به هم گره خورده باشند. حروف اول اسم زن و شوهر در بین فلش ها قرار گرفته است.

این پست همچنین برای نشان دادن رابطه عاشقانه جنیفر و بن در طول سال‌ها است.

اولین تلاش این زوج برای رابطه عاشقانه‌شان در سال 2000 بود با این حال این زوج چند سال بعد از یکدیگر جدا شدند. با این حال این زوج عاقبتی خوش داشتند.

کد خبر : ۱۴۹۸۲۳
0
۰
ارسال نظر