حمله عجیب پیشکسوت پرسپولیس به وزیر ورزش

پیشکسوت پرسپولیس از اقدام مسیولان فدراسیون فوتبال به شدت انتقاد کرد.

حمله عجیب پیشکسوت پرسپولیس به وزیر ورزش
کد خبر : ۸۷۰۲۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، ضیا عربشاهی در واکنش به حواشی مربوط به ضبط کردن صدای رئیس فیفا توسط مسئولان فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: واقعاً در این فوتبال چه می گذرد؟

چرا باید آقایان به اصطلاح دانا در جایی که دوستانه با رئیس فیفا نشسته و گپ و گفت می کنند، صدای وی را ضبط کنند؟ عجیب است که یک مسئول از فدراسیون فوتبال ایران کاری تا این حد بچه گانه انجام داده باشد.

وی افزود: ضبط کردن صدای اینفانتینو موجب بی احترامی شده و قطعاً بروز چنین رفتارهایی در شأن و منزلت فوتبال ایران و تیم نخست آسیا نیست. این افراد باید به همان جایی که از آن آمده اند، برگردند. فوتبال ما به آدم های بزرگ و افرادی که از هر نظر شخصیت بالایی دارند، احتیاج دارد؛ پس بهتر است به خانه های تان برگردید نه فدارسیون فوتبال.

پرسپولیس باید در کار تیمی بهتر عمل کند

عربشاهی در مورد شرایط پرسپولیس برای کسب قهرمانی در ۶ بازی باقی مانده، گفت: ان شالله پرسپولیس در ۶ بازی آینده با حمایت هواداران نتایج قابل قبولی بگیرد و تمام امتیازات را کسب کند. درویش به عنوان مدیر باشگاه یکی از خوب هاست و فردی کاملاً ورزشی است. وی با تمام پیشکسوتان رفیق و در نزدشان قابل احترام است. امیدوارم بازی های بعدی را از هر نظر مدیریت کنند تا در انتهای لیگ دل هواداران شاد شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از سوی دیگر لازم است که بازیکنان با تدابیر کادر فنی و مدیریت باشگاه از نظر روحی و روانی خودشان را بالا بکشند و با تمرکز کامل شرایط خود را به سطح آرمانی برسانند. علاوه بر این مسائل، پرسپولیس باید در کار تیمی و گروهی به مراتب بهتر از هفته های قبل بازی کند. امیدوارم تمام بازیکنان یک دل و یک صدا به سمت قهرمانی ششم پیش بروند.

آقای وزیر منتظرید که بگویند چه نفراتی را برای هیئت مدیر پرسپولیس انتخاب کنید؟

وی با اشاره به یک نکته فنی، اظهار کرد: به نظرم گل محمدی باید به گونه ای ترکیب ابتدایی را در زمین بچیند که دو مهاجم در زمین باشند و از لحظه شروع بازی از جلو پرس کنند. یک تیم با پیروزی های پی در پی به سمت قهرمانی می رود و قطعا کسب قهرمانی با وجود ۶ امتیاز اختلاف دور از دسترس نیست. پرسپولیس در صورت کسب ۶ برد متوالی به احتمال بیش از ۹۰ درصد قهرمان لیگ خواهد شد تا با کسب ششمین جام متوالی دل بیش از ۴۰ میلیون هوادار را شاد کند.

این کارشناس فوتبال در مورد احتمال سمت گفتن محمد محمدی در باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد: در حالی در مورد سمت گرفتن محمدی در باشگاه پرسپولیس صحبت می کنند که این فرد یک استقلالی است. در باشگاهی مانند پرسپولیس افراد بزرگ و با اخلاق زیاد هستند که امثال محمدی بین آن ها گم هستند. درست نبود با این اتفاقت دل ۴۰ میلیون هوادارا را خدشه دار کنند.

عربشاهی در پایان خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای وزریر کاش کمی هم به فکر پرسپولیس باشید؛ یعنی تا این اندازه درگیر هستید که نتوانسته اید هنوز هیئت مدیره تیم پرسپولیس را مشخص کنید یا اینکه منتظرید به شما بگویند چه نفراتی را برای هیئت مدیره انتخاب کنید.

کد خبر : ۸۷۰۲۱
0
۰
ارسال نظر