حمایت فوتسالیست ایرانی از اوکراین کار دستش داد!

مهسا کمالی دختر فوتسالیستی که چندی پیش از اوکراین حمایت کرده بود به دردسر افتاد و به تیم ملی دعوت نشد.

حمایت فوتسالیست ایرانی از اوکراین کار دستش داد!
کد خبر : ۸۳۲۸۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ مهسا کمالی یکی از چهره‌های ورزش ایران است که بعد از حمله نظامی روسیه به اوکراین شناخته و مطرح شده است. او در جریان یکی از دیدار‌های تیم مس، شعاری در راستای توقف جنگ را روی پیراهنش نشان داد که برایش دردسر‌های زیادی در پی داشت.

با وجود آنکه مهسا فقط درخواست توقف جنگ را داده بود باشگاه مس با صدور بیانیه‌ای حرکت او را یک تصمیم انفرادی خواند و از این گفت که این بازیکن را به کمیته انضباطی فراخوانده و به پرونده او رسیدگی خواهد کرد!

بیشتر بخوانید: برخورد جدی با بازیکن فوتسال بانوان به دلیل حمایت از اوکراین!

بسیاری در همان زمان از مهسا کمالی و حرکتی که انجام داده بود حمایت کردند، ولی حالا به نظر می‌رسد، این موضوع همچنان دردسر‌هایی برای این بازیکن در پی داشته است.

عدم دعوت به تیم ملی به دلیل حمایت از اوکراین؟

آنطور که در فضای رسانه‌ای شایعه شده او به همین دلیل به اردوی تیم ملی فوتسال زنان ایران دعوت نشده است. خودش البته می‌گوید مسئولان تیم ملی دلیل عدم دعوت به تیم ملی را جوانگرایی عنوان کرده اند.

در صحبت‌هایی که مهسا کمالی با ایرنا داشته جایی از اینکه به دلیل حمایت از اوکراین به تیم ملی دعوت نشده صحبتی نکرده است، ولی رسانه‌ها نوشته اند او تاوان حمایت از اوکراین در جنگ برابر روسیه را داده است.

مهسا کمالی گفته است: «به ۲ یا سه اردوی تیم ملی فوتسال زنان دعوت نشدم و کادر فنی دلیل آن را جوانگرایی عنوان کرد. حضور بازیکنان جوان در تیم ملی فوتسال زنان خوب است، اما بهتر بود تا آن‌ها در کنار کادر فنی و با تجربه بازی کنند تا به شرایط ایده آلی برسند.

وی افزود: وقتی کادر فنی من را به تیم ملی دعوت نکرد از لحاظ روحی بهم ریختم. انتظار نداشتم تا این اتفاق بیفتد و این موضوع روی من تاثیر بدی گذاشت چنانکه بازی هایم در لیگ برتر تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت.»

کد خبر : ۸۳۲۸۹
0
۰
ارسال نظر