حمایت تمام قد “محسن یگانه” از علی کریمی/ عکس

محسن یگانه خواننده پاپ از علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس حمایت کرد.

حمایت تمام قد “محسن یگانه” از علی کریمی/ عکس
کد خبر : ۱۰۴۴۷۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، بعد از انتشار یک استوری از سوی علی کریمی حواشی زیادی درباره این چهره محبوب فوتبال ایران به وجود آمده است. پس از انتشار استوری علی کریمی یکی از روحانیون در خطبه های خود صحبت هایی علیه علی کریمی مطرح کرده بود.

در همین خصوص، محسن یگانه خواننده پاپ و طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برخی واکنش‌های تند نسبت به علی کریمی از او دفاع کرد.

حمایت تمام قد "محسن یگانه" از علی کریمی/ عکس

مهاجرت و بازگشت محسن یگانه

در اواسط فصل پاییز خبری مبنی بر مهاجرت دائمی محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ به کانادا منتشر شد که همان زمان برخی از نزدیکان یگانه به این موضوع واکنش نشان دادند اما توضیح آن‌ها چندان شفاف نبود.

اکنون پس از گذشت سه ماه محمد حاتم‌پور تهیه‌کننده و مدیر برنامه محسن یگانه به طور شفاف‌تری درباره این موضوع صحبت کرده است.

حاتم‌پور که مدیر شرکت آوای فروهر است و با محسن یگانه همکاری می‌کند درباره تازه‌ترین خبری که از یگانه دارد گفت: من چند روز پیش که با محسن جان تلفنی صحبت می‌کردم قرار شد محسن جان احتمالاً در اردیبهشت و خرداد سال ۹۹ به تهران تشریف بیاورند و ما کنسرت‌ها را برگزار کنیم و ما حتی داریم سالن‌های‌مان را برای آن موقع رزرو می‌کنیم.

محسن یگانه عزیز انشاءالله تشریف می‌آورند و دل همه را شاد می‌کنند و همه منتظرش هستیم.

مدیر برنامه‌های محسن یگانه درباره محل زندگی آینده محسن یگانه گفت: فعلا مشخص نیست. یعنی نه مشخص است که قرار است به طور کامل در کانادا زندگی کنند و نه مشخص است که قرار است به طور کامل در ایران زندگی کنند.

اما هر جایی که زندگی کنند تور کنسرت‌هایشان را در ایران خواهند داشت. ما الآن حتی داریم مجوز شعر و ملودی‌های محسن جان را می‌گیریم و انشاءالله بتوانیم قطعات جدید را در آینده منتشر کنیم.

کد خبر : ۱۰۴۴۷۱
0
۰
ارسال نظر