حضور کای عضو گروه کره ای Exo در نمایش مد گوچی!

کای عضو گروه Exo با حضور در نمایش مد برند گوچی تمام چشم‌ها را به خود خیره کرد!

حضور کای عضو گروه کره ای Exo در نمایش مد گوچی!
کد خبر : ۱۴۰۵۳۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - کای کوچک‌ترین عضو گروه کره‌ای Exo با حضور در نمایش مد برند گوچی در هفته مد میلان طرفداران را بهت زده کرد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، این آیدل 29 ساله کره‌ای سفیر جهانی برند مشهور و گران‌قیمت گوچی است.

نگاهی به صفحه اینستاگرام خصوصی کای علاقه او به این برند را به خوبی نشان می‌دهد. کای در 13 ژانویه به عنوان سفیر برند گوچی در نمایش مد این برند شرکت کرد.

کای برای حضور در این نمایش مد کت و شلوار چهارخانه‌ مشکی قرمزی را انتخاب کرد. او ظاهر شیک خود را با بوت‌ مدرن خود تکمیل کرد.

او ظاهر آراسته خود را ساده نگه داشت و برای این نمایش مد زیورالاتی استفاده نکرده بود. کای در این نمایش مد در ردیف اول کنار ستارگان مشهور دیگری نشسته بود.

کای در هفته مد میلان

ایدل های کیپاپ و دنیای مد

اهمیت کای در صنعت مد به دور از انتظارات طرفداران این آیدل نیست. از زمان آغاز فعالیت گروه Exo در سال 2012، مد و فشن قسمت مهمی از تصویر عمومی کای بوده است.

همکاری این آیدل مشهور با برند گوچی از سال 2019 آغاز شد. به گزارش وقت صبح کای جتی در سال 2021 مجموعه‌ای به طراحی خودش با همکاری این برند منتشر کرد. انتشار این مجموعه مد، اولین همکاری برند گوچی با یک هنرمند کره‌ای را رقم زد.

کای در سال 2021 در لیست خوش‌ پوش‌ترین ستارگان دنیا قرار گرفته است. او همینطور در لیست «GQ» برای خوشتیپ‌ترین مردان سال 2020 نیز قرار دارد.

در سال 2021 کای به عنوان سفیر جهانی هفته مد سئول انتخاب شد. کای در این هفته مد به عنوان مدل نیز شرکت کرده بود. او در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود:

«من از لباس پوشیدن برای بیان افکار و احساساتم استفاده می‌کنم. برای مدتی طولانی خوانندگی و رقصیدن تنها چیزی بود که به آن فکر می‌کردم.

حالا 10 سال از فعالیتم به عنوان یک خواننده و رقصنده می‌گذرد. من به دنبال راهی جدید برای بیان خودم به عنوان یک هنرمند هستم.»

کای برای لباس‌های گران قیمت خود و شرایط نگهداری خاص از آن‌ها شهرت دارد.

کد خبر : ۱۴۰۵۳۱
0
۰
ارسال نظر