حسن شجاعی با توئیت خود درباره فائزه هاشمی جنجال کرد

حسن شجاعی نماینده ابهر،در توئیتی علیه فائزه هاشمی جنجالی زیادی به پا کرد و واکنش های زیادی را به وجود آورد. او در این توئیت نوشته است که “اگر حاج قاسم نبود، فائزه، کنیز داعش بود شاید.”

حسن شجاعی با توئیت خود درباره فائزه هاشمی جنجال کرد
کد خبر : ۴۱۹۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

توئیت حسن شجاعی نماینده ابهر، علیه فائزه هاشمی جنجالی زیادی به پا کرده و واکنش های زیادی را در پی داشته است..

او در این توئیت نوشته است که "اگر حاج قاسم نبود، فائزه، کنیز داعش بود شاید."

گفته شده است که این توئیت در واکنش به صحبت های فائزه هاشمی گذاشته شده است. دختر آیت الله هاشمی رفستجانی اخیرا در گفت و گویی عنوان کرده که " برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود." او در توضیح حرف خود گفته است که "به خاطر همین فشارهایی که می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق بیفتد."

او همچنین در جایی دیگر عنوان کرده است که "آقای قاسم سلیمانی قبل از رفتن به سوریه با پدرم مشورت کرد و ایشان به وی گفت نرو!"

حسن شجاعی در دفاع از صحبت های خود عنوان کرده است که حرف من این بود که اگر شما درست می‌گویید، پس راه امثال حاج قاسم درست نبوده و اگر امثال حاج قاسم نبودند ما باید منتظر راه‌اندازی بازارهای برده‌فروشی در ایران ازسوی داعش بودیم.

او همچنین افزود که "لذا ما به کسی توهین نکردیم. گفتیم اگر حاج قاسم‌ها نبودند زنان و دختران این سرزمین امنیت نداشتند."

انتقادات شدیدی از ادبیات این نماینده مجلس صورت گرفته است. بسیاری معتقدند این ادبیات توهین‌آمیز و جنسیت‌زده است.

بعضی نیز معتقدند که توئیت این نماینده مجلس درباره فائزه هاشمی، سبب شده کار زشت فائزه هاشمی تطهیر شود. عده ای از کاربران نیز با فائزه هاشمی هم عقیده بودند و صحبت نماینده مجلس را نوعی توهین تلقی کردند که از شان یک نماینده به دور است.

منبع: اسپوتنیک

کد خبر : ۴۱۹۰
0
۰
ارسال نظر