حرکت عجیب اینستاگرام؛ حذف اکانت یک کاربر به دلیل نام مورد دارش!

یک هنرمند استرالیایی چند روز پس از تغییر نام فیسبوک به متا متوجه شد که اکانتش در اینستاگرام مسدود شده، اینستاگرام دلیل این مسدودی را جعل هویت عنوان کرد.

حرکت عجیب اینستاگرام؛ حذف اکانت یک کاربر به دلیل نام مورد دارش!
کد خبر : ۶۵۰۳۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پنج روز پس از اینکه فیسبوک نامش را به متا تغییر داد، یک هنرمند استرالیایی متوجه شد که اکانت اینستاگرامش از دسترس خارج شده است. نام کاربری این هنرمند در اینستاگرام به نام Metaverse بود و احتمالا به دلیل شباهت به نام جدید فیسبوک از دسترس خارج شد.

به نقل از نیویورک تایمز؛ این هنرمند که تی-مای بائومان نام دارد گفت که در روزهای منتهی به تغییر نام فیسبوک، پیام‌هایی درباره نام کاربری‌اش در اینستاگرام دریافت می‌کرد. یکی از کاربران گفته بود او قرار است میلیونر شود و دیگری نوشته بود فیسبوک این حساب را نمی‌خرد و تنها آن را تصاحب می‌کند.

تلاش برای اثبات هویت

درست در تاریخ دوم نوامبر این اتفاق افتد. بائومان در ادامه گفت که تمام روز تلاش کرد که وارد اکانتش شود، اما با این پیام که اکانت او به این دلیل که تظاهر می‌کرده شخص دیگری است، مسدود شده، مواجه می‎شده است.

بائومان تمام مدت تلاش کرد که هویتش را به اینستاگرام ثابت کند، اما پس از چند هفته، هیچگونه پاسخی از سمت این شبکه اجتماعی دریافت نکرد.

یک ماه بعد سخنگوی اینستاگرام اعلام کرد که اکانت این هنرمند به اشتباه به دلیل جعل هویت مسدود شد و به زودی بازیابی می‌شود. این شرکت بابت این اشتباه عذرخواهی کرد و دو روز بعد، اکانت دوباره در دسترس قرار گرفت. متا هنوز درباره اینکه چرا این اکانت به دلیل جعل هویت مسدود شده، توضیحی ارائه نکرده است.

کد خبر : ۶۵۰۳۱
0
۰
ارسال نظر