حجاب متفاوت و نصف و نیمه “فلور نظری”/ عکس

فلور نظری تصویری را از خود با یک حجاب نصف و نیمه و روسری بسیار کوچک بر رویس سرش منتشر کرد.

حجاب متفاوت و نصف و نیمه “فلور نظری”/ عکس
کد خبر : ۱۰۲۷۴۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فلور نظری بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی عکسی جالب را از خود در اینستاگرامش با یک حجاب متفاوت و دیده نشده از خود به اشتراک گذاشت.

حجاب متفاوت و نصف و نیمه "فلور نظری"/ عکس

فلور نظری در سریال ویژه ماه محرم

نظری با اشاره به اینکه تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم محور اصلی سریال «علمدار» قلمداد می‌شوند، از ایفای متفاوت نقش خود در این سریال ویژه ماه محرم سخن گفت.

فلور نظری بازیگر نقش «منصوره» در سریال تلویزیونی «علمدار» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: مهمترین ویژگی سریال "علمدار "، این است که ویژه ماه محرم تولید شده است.

وی ادامه داد: نقش من در این سریال از نظر فردی تفاوت بسیار زیادی با سایر نقش‌هایی که تاکنون ایفا کرده‌ام نداشته است اما به لحاظ اینکه این سریال به صورت مناسبتی و برای ماه محرم ساخته می‌شد، علاقه بسیاری به آن داشتم.

این بازیگر تصریح کرد: اینکه بچه‌ها محور داستان بودند، از دیگر جذابیت‌های سریال «علمدار» به شمار می‌رود چون با وجود اینکه من کار برای کودک زیاد انجام داده‌ام اما زمان زیادی بود که با بچه‌ها فعالیتی نکرده بودم.

نظری همچنین توضیح داد: بچه‌های حاضر در سریال تلویزیونی «علمدار» سرشار از انگیزه، امید، هدف و آرزو بودند و تمامی احساس خوبشان را به من انتقال می‌دادند.

کد خبر : ۱۰۲۷۴۴
0
۰
ارسال نظر