حجاب جالب همسر فرانسوی “ساعد سهیلی”/ عکس

گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی عکسی از خود در صفحه شخصی اش با شالی بسیار زیبا منتشر کرد.

حجاب جالب همسر فرانسوی “ساعد سهیلی”/ عکس
کد خبر : ۲۰۱۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح -گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی بازیگر در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی زیبا را از خود به اشتراک گذاشت.

عکسی که گلوریا هاردی منتشر کرد:

عکس جدید گلریا هاردی

بیوگرافی گلریا هاردی:

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است.

او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده و یک همسر مشهور هم در عرصه بازیگری دارد.

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است.

ازدواج با ساعد سهیلی

وی با ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در فرانسه آشنا شده و با وی ازدواج کرده است.

علاقه اش به بازیگری از فرانسه و چند کلاس کوتاه بازیگری شروع شد. گلوریا از سال 93 با حمایت همسرش در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد و در زمان سریال کیمیا از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد. او در نقش رها در سال 94 به شهرت زیادی در ایران رسید.

ماجرای بازیگر شدن گلوریا هاردی

یک سال و خرده ای قبل از کیمیا شروع کرده بودم و می رفتم کلاس بازیگری آزیتا حاجیان. چون خانم حاجیان توی سریال کیمیا بازی کرده بود، خبر داشت که آنها دنبال یک بازیگر برای نقش دختر خارجی می گردند. بعد به من پیشنهاد داد. من هم تست دادم و قبول شدم.

اولین تجربه بازی گلوریا هاردی

اولین تجربه بازیگری گلوریا در ایران با بازی در نقش رها (آزاده) در سریال کیمیا بود. احتمال می رود گلوریا در آینده جز بازیگران پرکار ایران، با توجه به امکان استفاده از این بازیگر در سریال های که در خارج از کشور ظبط میشود استفاده کرد.

کد خبر : ۲۰۱۸۴
0
۰
ارسال نظر