حاشیه سازی سانسور “بدن برهنه یک مرد” در سریال شبکه مخفی زنان/ عکس

سانسور عجیب بدن برهنه یک مرد در سریال شبکه مخفی زنان حاشیه‌ساز شد.

حاشیه سازی سانسور “بدن برهنه یک مرد” در سریال شبکه مخفی زنان/ عکس
کد خبر : ۱۱۷۴۳۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین: در سکانسی از قسمت یازدهم سریال «شبکه مخفی زنان» بدن برهنه یک مرد با یک لکه سیاه بزرگ پوشانده شد. در این سکانس لباس فردی که زیر شکنجه قرار دارد از قسمت یقه پاره شده و نمایش بدن برهنه این مرد با اصلاحیه روبه‌رو شده است.

سازندگان این سریال هم برای فرار از حذف سکانس‌های مربوط به این بازیگر و رفع این برهنگی به ساده‌ترین روش عمل کرده‌اند.

آنها با انداختن لکه‌ای سیاه بر روی بخش برهنه بدن بازیگرشان از این ممیزی ساترا عبور کرده‌اند.

حاشیه سازی سانسور "بدن برهنه یک مرد" در سریال شبکه مخفی زنان/ عکس

قسمت یازدهم سریال «شبکه مخفی زنان» که هر جمعه ساعت ۱۲ در پلتفرم نماوا عرضه می‌شود این هفته با تاخیر ۹ ساعته روی پلتفرم قرار گرفت و در ساعت ۹ شب منتشر شد.

تاخیری که گفته می‌شد به دلیل انجام اصلاحیه‌های مورد نظر ساترا ایجاد شده و با توجه به شیوه عجیب ممیزی این سکانس و البته زمان کوتاه‌تر این قسمت نسبت به قسمت‌های قبلی این سریال به نظر می‌رسد چندان هم اشتباه نبوده است.

سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی به ماجراهای مردی با ۴ همسر در سال‌های دهه‌های ابتدایی قرن ۱۴ شمسی می‌گذرد. مردی که محمود زنبورکچی نام دارد و از قضا مامور به مشارکت در راه‌اندازی کانون بانوان ایران می‌شود و در این مسیر به زن دیگری دل می‌بازد.

سیامک انصاری، حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی، لیلا حاتمی، شقایق دهقان، مهدی هاشمی و… تعدادی از بازیگران این سریال متفاوت شبکه نمایش خانگی هستند.

کد خبر : ۱۱۷۴۳۷
0
۰
ارسال نظر