جی‌جی حدید هنوز زین مالک را فراموش نکرده است!

جی‌جی حدید مدل فلسطینی-آمریکایی که مدتی است با ادعای رابطه عاطفی با لئوناردو دی کاپریو بازیگر سرشناس در تیتر مجلات قرار گرفته است، به تازگی کیک تولد دخترش که دو ساله شده است را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

جی‌جی حدید هنوز زین مالک را فراموش نکرده است!
کد خبر : ۱۱۲۱۴۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - جی‌جی حدید 27 ساله و زین مالک 30 ساله اکتبر گذشته به رابطه 6 ساله خود پایان دادند.

در رسانه ها گزارش شد که مالک به دلیل خشونت لفظی و فیزیکی علیه مادر همسرش، یولاندا حدید محکوم شده است.

یولاندا حدید زین مالک به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، همچنین گفته شده که زین مالک تمام تلاش خود را برای آشتی دوباره با جی‌جی حدید انجام داده است.

بر اساس گفته های منابع نزدیک به حدید؛ مالک به مدل معروف التماس کرده بود که او را ببخشد و آخرین فرصت را به رابطه آن‌ها بدهد.

جی‌جی حدید هنوز زین مالک را فراموش نکرده است! از طرفی در چند هفته گذشته ادعای رابطه جی‌جی حدید با لئوناردو دیکاپریو که اخیراً از معشوقه 25 ساله خود کامیلا مورون جدا شده بود، مثل بمب در دنیای مجلات صدا داد!

جی‌جی حدید هنوز زین مالک را فراموش نکرده است! اگرچه کاربران شبکه های اجتماعی ادعا می کردند که دی‌کاپریو سمت زنان بالای 25 سال نمی‌رود اما ادعای رابطه او با جی‌جی حدید 27 ساله همه را شگفت زده کرد.

به گزارش اخبار هفته نامه یواس: «لئو از مدت‌ها پیش چشمش را به جی‌جی دوخته بود، اما جی‌جی علاقه‌ای به این بازیگر نشان نداده بود. در حال حاضر نیز دوستی معمولی دارند و جی‌جی رابطه عاطفی نمی‌خواهد.»

بیشتر بخوانید: لئوناردو دی‌کاپریو قانون ازدواج با زنان زیر 25 سال را کنار گذاشت!

جی‌جی حدید هنوز زین مالک را فراموش نکرده است! بعد از تمامی این ماجراها جی‌جی حدید تولد دخترش را که در سپتامبر 2020 به دنیا آمده را جشن گرفت.

حدید که ترجیح نمی‌دهد چهره فرزندش را در شبکه های اجتماعی نشان دهد، کیک تولد دخترش را در حساب اینستاگرامش که 75.7 میلیون فالوور دارد به اشتراک گذاشت.

دخترم 2 ساله شد

جی‌جی روی عکس نوشت: «دختر فرشته ما امروز 2 ساله شد» و زین مالک را نیز در پست خود تگ کرد.

جی‌جی حدید هنوز زین مالک را فراموش نکرده است! در حالی که طرفدارن این زوج امیدوار شدند که جی‌جی و زین بتوانند با هم آشتی کنند، یک حرکت غیرمنتظره از سوی زین مالک انجام شد.

این خواننده معروف مدلی را که سال ها عاشقش بود را آنفالو کرد اما جی‌جی هم‌چنان پدر دخترش را در لیست فالوورهایش دارد.

کد خبر : ۱۱۲۱۴۶
0
۰
ارسال نظر