“جین ماریوت” در سریال گاندو کیست؟

جین ماریوت در سریال گاندو افسر ارشد MI۶ است که در سال‌های ۹۰ و ۹۱ در پوشش معاون سفیر انگلیس در تهران حضور داشته است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از تابناک جوان؛ سریال گاندو ۲ این روز‌ها از صدا و سیما پخش می‌شود و مخاطبان زیادی دارد. حسین دلیریان فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: این روز‌ها در گاندو نام "جین" را مرتبا از زبان شارلوت افسر سازمان جاسوسی انگلیس در تهران، زیاد می‌شنوید.

جین در واقع همان "جین ماریوت" افسر ارشد MI۶ است که در سال‌های ۹۰ و ۹۱ در پوشش معاون سفیر انگلیس در تهران حضور داشته است.

جین ماریوت نقش مهمی با استفاده از پوشش دیپلماتیک برای ایجاد یک شبکه جاسوسی با "ماموریت ویژه" در تهران داشت و موفق به تشکیل این شبکه شد.

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش شارلوت سریال گاندو را بهتر بشناسید!

جین، اما از این مسئله غافل بود که سازمان اطلاعات سپاه از ابتدا روی او و تمام تیمش سوار است.

جین ماریوت افسر ارشد MI۶ که دو سال در پوشش معاون سفیر انگلیس در تهران حضور داشته است.

جین ماریوت پس از لو رفتن اقداماتش یکی از بزرگترین شکست‌های امنیتی انگلیس در ایران را به نام خودش ثبت کرده است.

دست مریزاد باید گفت به سازمان اطلاعات سپاه، بابت اینکه روی "جین" و "شارلوت" تسلط کامل داشته و شبکه جاسوسی و خرابکاری آن‌ها را زیر ضربه برده است.

ساعت پخش سریال گاندو

پخش سریال گاندو ۲ در فروردین امسال متوقف و قرار بر این شد تا ادامه پخش آن به بعد از انتخابات ۱۴۰۰ موکول شود. از ۳۱ تیر ماه پخش مجدد ۱۳ قسمت ابتدایی گاندو ۲ از شبکه ۳ سیما از سر گرفته شده است.

ساعت پخش قسمت‌های جدید سریال گاندو ۲ همانند سایر قسمت‌ها ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه خواهد بود.

لیست کامل بازیگران سریال گاندو

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، صالح آقا میرزای، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهان‌زاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند کـه دراین سریال بـه ایفای نقش پرداختند.

هم چنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری شد.

کد خبر : ۴۵۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان