جنجال های هر روزه “بهاره رهنما” را از پا درآورد/ عکس

بهاره رهنما تصویری را از خود با چهره ای بدون آرایش و وا رفته در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

جنجال های هر روزه “بهاره رهنما” را از پا درآورد/ عکس
کد خبر : ۶۴۵۵۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، بهاره رهنما بازیگر خوش چهره و بسیار جنجالی در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری متفاوت را از خود با چهره ای بدون آرایش و غمگین منتشر کرد.

جنجال های هر روزه "بهاره رهنما" را از پا درآورد

مهریه بهاره رهنما:

بهاره رهنما درباره مهریه اش گفت:من مهریه ای ندارم اما یک توافق بین ما بود اما همسر من واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق , مسکن ، حضانت فرزند و … را به من دادند و ما فقط قصد زندگی در آرامش داریم. من تمام چیزهایی را که دلم میخواست در وجود امیرخسرو عباسی بود و خدا امیرخسرو را سر راهم قرار داد.

همسر بهاره رهنما درباره کامنت هایی که در صفحه اش قرار میدادند صحبت کرد و از خنده دار بودن برخی از آنها صحبت کرد. در تکمیل این صحبت ها بهاره رهنما درباره خیلی از کامنت هایی که دلش را شکست صحبت کرد .

مجری برنامه از ماجرای آشنایی اش با بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی پرسید و گفت:من ابتدا با دایی ام صحبت کردم و بعد ایشون با مادرم صحبت کردم و وقتی به خواهر بزرگم گفتم عروس بهاره رهنما است خیلی شوکه شدند.

بهاره رهنما درباره ماجرای همکاری در کارهای تبلیغاتی با امیرخسرو عباسی گفت و همسرش در ادامه این گفتگو گفت:یکی از علت هایی که من سراغ بهاره رفتم تجربه ای بود که بهاره داشت و من هم این هزینه را برای این تجربه داده بودم و این برای من خیلی مهم بود.

کد خبر : ۶۴۵۵۷
0
۰
ارسال نظر