جنجال جدید شکیرا؛ “پیکه” تهدید شد! +عکس

درگیری شکیرا و پیکه همچنان ادامه دارد. شکیرا در اقدامی تازه با پوشیدن لباسی با نوشته عجیب پیام غیرمستقیم برای او ارسال کرد.

جنجال جدید شکیرا؛ “پیکه” تهدید شد! +عکس
کد خبر : ۱۴۳۵۷۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ورزش سه؛ پیکه و شکیرا پس از سال‌ها در اوایل تابستان گذشته از یکدیگر جدا شدند، اما مشکلات و اتفاقاتی که بین آن‌ها رخ می‌دهد هنوز تیتر یک بسیاری از رسانه‌ها است.

این خواننده کلمبیایی چند روز قبل آهنگی را منتشر کرد که در آن مستقیما به رابطه همسر سابقش با کلارا چیا، نامزد جدید او، اشاره کرده و از خیانتی که به خودش شده بود صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: یک ادعای تازه و عجیب درباره جدایی شکیرا و پیکه حاشیه ساز شد!

این آهنگ باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه‎‌های اجتماعی به حمایت از او روی بیاورند و پیکه با وجود تلاشی که در پاسخ دادن به شکیرا با استفاده از ساعت کاسیو و ماشین تویینگو کرد ناکام ماند و با انتقاد‌های زیادی روبرو شد.

حالا به نظر می‌رسد که این دشمنی برای مدتی ادامه خواهد داشت و حداقل شکیرا فعلا قصد کنار کشیدن ندارد. او اخیرا در حالی در بالکن خانه‌اش در بارسلونا در حال تشکر از هوادارانش دیده شده که پیراهنی با این پیام به تن داشته است: «زن‌ها گریه نمی‌کنند، زن‌ها انتقام می‌گیرند.»

گفته می‌شود این تصاویر در همان روزی منتشر شده که تولد میلان، پسر بزرگ شکیرا و پیکه، بوده و بازیکن سابق بارسا شخصا هر دو پسرش را به خانه مادرشان برده تا جشن تولدی را برگزار کنند.

پیام عجیب و غیرمستقیم شکیرا به پیکه

کد خبر : ۱۴۳۵۷۶
0
۰
ارسال نظر